تاریخ انتشار۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۱
کد مطلب : 260444
امام جمعه نجف اشرف:

اولویت اهل تسنن عراق رهایی از داعش است/ منتظر فرا رسیدن ساعت صفر برای آزادی کامل استان موصل هستیم

امام جمعه نجف گفت: برخی از رسانه‎های معاند با شایعه پراکنی و تهمت طائفه‎ای به بسیج مردمی درپی تضعیف این نیروها هستند.
اولویت اهل تسنن عراق رهایی از داعش است/ منتظر فرا رسیدن ساعت صفر برای آزادی کامل استان موصل هستیم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری برگزار شد، با اشاره به نشست ژنو که چهارشنبه گذشته با حضور جمعی از معارضان اهل تسنن عراقی برگزار شد، بیان داشت: اولویت اهل تسنن عراق رهایی از چنگال جریان تروریستی داعش و بازگشت آوارگان به مناطق خود است و هیچ گاه درپی برپایی اقلیمی مستقل برای اهل سنت نیستند. ضمن اینکه شخصیت‎ها سرشناس اهل تسنن در این نشست شرکت نکردند.
 
وی با بیان اینکه ائتلاف ملی از رشادت و جانفشانی مجاهدان عراقی در مبارزه با داعش تقدیر کرده است، گفت: منتظر فرا رسیدن ساعت صفر برای آزادی کامل استان موصل هستیم.
 
وی افزود: کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس درپی نجات اعضای داعش از بخش غربی استان موصل و تاخیر در روند عملیات آزادسازی برای فرار فرماندهان این جریان تروریستی هستند.
 
حجت الاسلام قبانچی تصریح کرد: حمله تروریستی اعضای داعش به مناطق مختلف بغداد با هدف سنگ اندازی در مسیر پیشرفت مجاهدان در میدان جنگ انجام می گیرد.
 
وی اقدامات مجاهدان عراقی را موجب تعجب جهانیان دانست و ادامه داد: برخی از رسانه‎های معاند با شایعه پراکنی و تهمت طائفه‎ای به بسیج مردمی درپی تضعیف این نیروها هستند.
 
 
https://taghribnews.com/vdchkvnik23n-kd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی