تاریخ انتشار۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 173649

آیت الله سیستانی با رئیس جمهور عراق دیدار کرد

رئیس جمهوری عراق صبح روز سه شنبه پس از ورود به نجف اشرف، با آیت الله "سید علی سیستانی" از مراجع عظام تقلید، دیدار و گفتگو کرد.
آیت الله سیستانی با رئیس جمهور عراق دیدار کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، فؤاد معصوم، رئیس جمهور عراق، صبح امروز سه شنبه ۲۰ آبان ماه، به نجف اشرف رفته و پس از زیارت مرقد مطهر امام علی(ع)، با آیت الله سید علی سیستانی، در دفتر ایشان دیدار کرد.

آیت الله سیستانی در این دیدار بر حفظ وحدت ملت عراق تأکید کرده و رئیس جمهور و مسئولان بلندپایه این کشور را به جلوگیری از اختلافات دعوت کرد.

فؤاد معصوم نیز در دیدار با این مرجع تقلید، از تلاش ها و نقش مهم ایشان در حفظ وحدت ملت عراق تشکر و قدردانی کرد.

رئیس جمهور عراق در مصاحبه مطبوعاتی که پس از دیدار با آیت الله سیستانی در نجف اشرف برگزار شد، تأکید کرد: دیدگاه مرجع تقلید شیعیان عراق، وحدت همه مردم عراق است و ایشان بر همبستگی و اتحاد مسلمانان بسیار تأکید دارند.

وی افزود: ما در تمام دیدارهایی که با آیت الله سیستانی داشته ایم، به ارشادات و دیدگاه های ارزشمند ایشان گوش فرا داده و به این وسیله توانسته ایم بر مشکلات کشور خود غلبه کنیم.

معصوم تأکید کرد: آیت الله سیستانی به همه مردم عراق، یکسان می نگرند و فرقی میان مسلمان و مسیحی نمی گذارند. ایشان همیشه بر دوری از قومیت گرایی و فرقه گرایی تأکید می کنند.
https://taghribnews.com/vdchkxnzw23nq-d.tft2.html
مرجع : شبکة الاعلام العراقی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی