تاریخ انتشار۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 221348

قدردانی از رئیس جمهور گامبیا درپی اعلام دولت جمهوری اسلامی در این کشور

درپی اعلام دولت جمهوری اسلامی درگامبیا ازطرف رئیس جمهور این کشور، شورای عالی اسلامی گامبیا در همایشی از این اقدام رئیس جمهور قدردانی کرد.
قدردانی از رئیس جمهور گامبیا درپی اعلام دولت جمهوری اسلامی در این کشور

 به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  درپی اعلام دولت جمهوری اسلامی در گامبیا از طرف رئیس جمهور این کشور، شورای عالی اسلامی گامبیا همایشی با عنوان "دولت اسلامی" برگزار کرد تا از دولت درخصوص استقرار دولت جمهوری اسلامی قدردانی کند.
 
در افتتاحیه این همایش، "شیخ محمد لامین تورای" دبیر شورا با ابراز خرسندی و قدردانی از زحمات رئیس جمهور در سخنانی گفت: اگر تمامی مردم از تعالیم قرآن و حضرت محمد (ص) تبعیت می‌کردند، صلح و ثبات در سرتاسر دنیا برقرار بود،  زیرا تمام مشکلاتی که در جهان امروز وجود دارند، برگرفته از شیوه‌های مخربی است که آموزه‌های قرآنی و سلوک پیامبر اسلام می‌تواند برای آن‌ها سازنده باشد.
 
"عبدولیه" قائم مقام دبیر دائمی معاون رئیس جمهور نیز گفت: گامبیا محل سکونت مسلمانان، مسیحیان و پیروان دیگر ادیان است و به همین دلیل نیز رئیس جمهور درسخنانش عنوان کرد که دولت اسلامی حقوق پیروان دیگر ادیان را تا زمانی که آن‌ها به حقوق دیگران تجاوز نکرده‌اند، نقض نخواهد کرد، هیچ اجباری در دین نیست و در دولت اسلامی با همگان عادلانه برخورد می‌شود.
 
در این همایش سخنرانان درباره موضوعات:

1- عناصر شکل دهنده دولت اسلامی
2- اسلام، دین صلح و دوستی؛ رابطه مسلمانان و غیرمسلمانان در سایه دولت اسلامی
3- تاثیر قوانین شریعت بر افراد و جوامع
4- زنان در دولت اسلامی
5- نیاز به روند تدریجی در قوانین اسلامی
https://taghribnews.com/vdchkzni623nixd.tft2.html
مرجع : حوزه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی