تاریخ انتشار۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 272351
به مناسبت روز قدس برگزار می شود:

همایش «قدس، پیشرو نهضت بیداری اسلامی» در پاکستان

همایش «قدس، پیشرو نهضت بیداری اسلامی» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد، جمعه(دوم تیر) در اسلام‌آباد، پایتخت پاکستان برگزار می‌شود.
همایش «قدس، پیشرو نهضت بیداری اسلامی» در پاکستان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، بر اساس اعلام رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، برنامه هایی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس در اسلام آباد، پایتخت این کشور برگزار می شود.
 
از جمله برنامه های این رایزنی، برگزاری همایش «قدس، پیشرو نهضت بیداری اسلامی» با همکاری انستیتو صلح و مطالعات دیپلماتیک پاکستان است که در روز جمعه (دوم تیر) در تالار اجتماعات هتل اسلام‌آباد برگزار خواهد شد.
 
همچنین نمایشگاه فرهنگی و هنری با موضوع فلسطین شامل کتاب، مجله، تابلوهای عکس، پوستر و ... نیز به همین مناسبت در محل هتل اسلام‌آباد برگزار می شود.
 
نمایش کلیپ فیلم «قدس، نماد مظلومیت فلسطین» ، تهیه و ارسال مقالات به زبان‌های انگلیسی و اردو با موضوع فلسطین به جراید و مطبوعات کشور و برگزاری نشست ادبی با موضوع «قدس» با حضور شاعران و ادیبان در خانه فرهنگ ایران در مولتان، از دیگر برنامه های رایزنی فرهنگی ایران در اسلام آباد است.
 
همچنین این رایزنی در نظر دارد با تهیه و طراحی پیامک حاوی پیام‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با موضوع قدس، فلسطین، محکومیت ظلم و جنایت رژیم اشغالگر فلسطین و ضرورت اتحاد مسلمانان به زبان انگلیسی با پس زمینه طرح و تصویر قدس و ارسال آن برای ۳۰۰ هزار مخاطب پاکستانی از طریق شبکه مجازی «واتس اپ» در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه آخر ماه رمضان، مردم پاکستان را با مواضع امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره قدس آشنا کند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdchminiz23nqxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی