تاریخ انتشار۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۷
کد مطلب : 194754
دبير شوراي عالي امنيت ملي؛

هدف داعش انحراف افکار از مسئله فلسطين است

دبير شوراي امنيت ملي: هدف گروه هاي تکفيري جلوگيري از تمرکز امت اسلامي به مسئله فلسطين است.
هدف داعش انحراف افکار از مسئله فلسطين است

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) دريابان علي شمخاني، دبير شوراي عالي امنيت ملي جمهوري اسلامي ايران و نماينده مقام معظم رهبري در اين شورا در گفتگوي اختصاصي با شبکه تلويزيوني المنار با اشاره به تعريف امنيت ملي گفت: تعريف امنيت ملي ايران با تعريف امنيت ملي در ديگر کشورها متفاوت نيست و عبارت از هماهنگي بين سياست هاي دفاعي، امنيتي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي بر اساس منافع ملي و امنيت ملي است.

دريابان شمخاني افزود: يکي از وظايف کميته عالي امنيت ملي که رؤساي قواي سه گانه و همچنين وزراي امور خارجه و دفاع و سازمان برنامه و بودجه و فرمانده نيروهاي مسلح در آن مشارکت دارند تصميم گيري درباره موضوعات مهم کشور است.

وي خاطر نشان کرد: امروز جمهوري اسلامي ايران يکي از کشورهايي است که از بيشترين استقلال و اقتدار و ثبات و آرامش در ميان کشورهاي منطقه با وجود تحولات موجود برخوردار است.

دبير شوراي امنيت ملي با اشاره به تروريست هاي تکفيري تصريح کرد: افراط گرايان تکفيري پديده اي ساختگي هستند که دولت هاي غربي، صهيونيست ها و استبدادگران آن را در منطقه ما به وجود آورده اند تا نيرو و توان امت اسلامي هدر دهند و مانع تمرکز جهان اسلام بر روي هدف اساسي شان که همانا مسئله فلسطين است شوند. 
 
https://taghribnews.com/vdchmknzk23nwqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی