تاریخ انتشار۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 257556

23 کشته و زخمی در پی ورود یک خودرو به پیاده‌رویی در مرکز ملبورن

ورود یک خودرو به پیاده‌رویی در مرکز شهر ملبورن در استرالیا منجر به کشته شدن 3 نفر و زخمی شدن 20 نفر دیگر شده است.
23 کشته و زخمی در پی ورود یک خودرو به پیاده‌رویی در مرکز ملبورن
بر اساس گزارش رسانه‏‌های استرالیا رانندۀ این خودرو پیش از ورود به پیاده‎رو نیز به شکلی جنون‌آمیز رانندگی می‎کرده است؛ به گفتۀ شاهدان، صدای شلیک دست‌کم یک گلوله به گوش رسیده است و پلیس تمامی مسیرهای منتهی به محل حادثه را بسته است؛ این حادثه در قلب خیابان تجاری و شلوغ بورک ملبورن رخ داده است.

در بیانیه‎ای که پلیس استرالیا در حساب خود در شبکۀ اجتماعی توییتر منتشر کرده، آمده است: بر این باور هستیم که مردی در حال رانندگی یک خودرو درست پیش از ساعت 14 (به‌وقت محلی) تعدادی از عابرین را در خیابان‎‏‌‎های بورک و کوئین زیر گرفته است.

پلیس استرالیا در یک نشست خبری تأیید کرد که 3 نفر در اثر این حادثه کشته شده‌اند و راننده دستگیر شده است؛ سخنگوی پلیس همچنین به خبرنگاران اطمینان داد که این حادثه تروریستی نبوده است.

پلیس استرالیا از سال 2014 به دلیل آنچه امکان اجرای حملات از سوی افراط‌گرایان اعلام شده است، در حالت آماده‎باش قرار دارد.

ملبورن در حال حاضر میزبان مسابقات تنیس آزاد استرالیا (اُپن استرالیا) است که یکی از چهار رقابت برجستۀ سالانۀ ورزش تنیس در دنیا به‌حساب می‎آید؛ این مسابقات در حدود 2 کیلومتری محل بروز حادثه در حال برگزاری است و هزاران گردشگر برای تماشای مسابقات در ملبورن حاضر هستند.
 
https://taghribnews.com/vdchmqni-23nmmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی