تاریخ انتشار۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 167853
حزب الله:

مصادره سرزمینهای فلسطینی، نقض قوانین بین المللی است/ مقاومت تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان طی بیانیه ای، تصمیم رژیم صهیونیستی برای مصاره 400 هکتار از سرزمین‌های فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کرد.
مصادره سرزمینهای فلسطینی، نقض قوانین بین المللی است/ مقاومت تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تصمیم رژیم صهیونیستی برای مصاره سرزمینهای فلسطین با هدف یهودی کردن این سرزمینها صورت گرفته و با تمامی قوانین بین المللی منافات دارد.

حزب الله لبنان در این بیانیه اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست در ادامه اقدامات خود برای مصادره اراضی فلسطینیان و الحاق آنها به شهرک های کرانه باختری، تلاش دارند مصادره ۴۰۰ هزار هکتار از سرزمین الخلیل و بیت لحم را به شهرک های "گوش عتصیون" ملحق کنند که با این اقدام صاحبان مزارع کشاورزی درختان زیتون  را که خود و پدرانشان از ده ها سال پیش در این سرزمینها کاشته بودند از دست می دهند.

وی در ادامه افزود: این اقدام رژیم صهیونیستی نقض آشکار قوانین بین المللی و معاهده های بین المللی و انسانی است که شهرک سازی را جرم می دانند و از رژیم صهیونیستی تقاضا دارند که دست از تصرف و اشغال زمین های فلسطینیان در این مناطق بردارد.

حزب الله در پایان این بیانیه تأکید کرد: تنها راه پاسخ به جنایتهای مستمر رژیم صهیونیستی و آزاد سازی سرزمینهای اشغالی مقاومت است.
https://taghribnews.com/vdchmqnzx23n-6d.tft2.html
مرجع : المنار
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی