>> تلاش برخی کشورهای اسلامی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به اسلام است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : 230456
حجت الاسلام و المسلمین اختری در اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت مطرح کرد:

تلاش برخی کشورهای اسلامی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به اسلام است

تنا-اختصاصی
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با انتقاد شدید از اقدام برخی کشورهای عربی در محکومیت حزب الله، اظهار داشت: متأسفانه برخی کشور های عربی و اسلامی به جای حمایت از مقاومت دست به محکومیت مقاومت می زنند.
تلاش برخی کشورهای اسلامی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به اسلام است
 به گزارش خبرنگار تقریب از بیروت، حجت الاسلام و المسلمین اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) عصر روز پنج شنبه طی سخنانی در اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت که در بیروت برگزار شد، اظهار داشت: در اواسط قرن گذشته میلادی شاهد اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست ها با همکاری استکبار جهانی و برخی کشورهای مرتجع منطقه بودیم امروز نیز به نوعی تاریخ تکرار شده و این کشور ها تلاش می کنند که راه را برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هموار کنند.
 
وی با انتقاد از سران برخی رژیم های منطقه اظهار داشت: برخی کشور های منطقه طی بیش از 60 سال حضور رژیم صهیونیستی در در منطقه حتی کوچکترین صحبت یا نقدی علیه این رژیم یا اعتراضی علیه این رژیم انجام نداده اند .
 
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: ما از علما، متفکرین و اندیشمندان جهان اسلام انتظار داریم اکنون که اتحادیه جهانی علمای مقاومت شکل گرفته است از این فرصت استفاده کنیم و تمام تلاش خود را برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی و طرح عادی سازی روابط با این رژیم به کار بگیریم.
 
وی با انتقاد شدید از اقدام برخی کشور های عربی در محکومیت حزب الله، اظهار داشت: متأسفانه برخی کشور های عربی و اسلامی به جای حمایت از مقاومت دست به محکومیت مقاومت می زنند.
 
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تأکید کرد: تلاش های برخی کشورهای اسلامی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به امت اسلامی است.
https://taghribnews.com/vdchmvni-23nxkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی