تاریخ انتشار۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : 289650
امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد:

امروز سپاه حافظ نه تنها مردم ایران که مردم خاورمیانه است

امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد سخنان سخیف ریاست جمهور آمریکا که علیه ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران را محکوم کرد و افزود: ایران و ملتش کشوری نیست که تو بتوانی با آن دربیفتی.
امروز سپاه حافظ نه تنها مردم ایران که مردم خاورمیانه است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مولانا توکلی در خطبه های نماز جمعه تایباد اظهار داشت: نماز ستون اصلی خیمه دین است. و کسی که نماز را ترک می کند، دینش را نابود کرده است. فرق بین کفر و ایمان نماز است.
 
وی عامل گسترش فساد در جامعه را نبود آمرین به معروف و نهی کنندگان از منکر دانست و گفت: انسان نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارد. ممکن است غافل باشد و با اندک تذکری به راه راست برگردد. مومن گاهی غافل می شود اینجاست که خداوند به پیامبر امر می کند که به مومنین پند بده، که در پند دادن نفع بسیار است.
 
 امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد در بخش دیگر خطبه های امروز سخنان سخیف ریاست جمهور آمریکا که علیه ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران را محکوم کرد و افزود: ایران و ملتش کشوری نیست که تو بتوانی با آن دربیفتی. سپاه پاسداران ما اگر در مقابل داعش ساخته شما ایستاده نبود، امروز داعش از خاورمیانه سر ریز کرده بود و به کاخ های شما رسیده بود. امروز سپاه حافظ نه تنها مردم ایران که مردم خاورمیانه است. پرونده داعش ان شالله در حال بسته شدن است.
 
مولانا توکلی به برخورد رئیس پارلمان کویت با نماینده رژیم کودک کش اسرائیل اشاره کرد و افزود: الحمد لله هنوز هستند کسانی در کشور های عربی که موضوع فلسطین برایشان مهم است و این ها شایسته تقدیرند.

 
https://taghribnews.com/vdchmwniv23n6-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی