تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب : 272676
سفیر ایران در سوریه:

توطئه های دشمنان نمی تواند ما را از فلسطین غافل کند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: توطئه های دشمنان نمی تواند قطب نمای جهان اسلام را از سمت فلسطین منحرف و ما را از فلسطین غافل کند.
توطئه های دشمنان نمی تواند ما را از فلسطین غافل کند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جواد ترک آبادی روز جمعه در آیین روزجهانی قدس افزود: مقدسات به فراموشی سپرده نمی شود و قدس در حافظه ما باقی خواهد ماند و برای رهایی آن تلاش خواهیم کرد.
 
وی اضافه کرد: پیام آشکار ما برای جهان این است که ما امت واحده هستیم و برای رهایی انسانیت در سراسر جهان از چنگال شر و کسانی که خواستار تفرقه ملت ها و نابود کردن اراده آن ها هستند، تلاش می کنیم.
 
ترک آبادی اظهار داشت: حق جویی و حق خواهی مسیر ما باقی خواهد ماند و ما مقاوم و پیروز باقی خواهیم ماند و پیروزی ارتش سوریه که نشانه های آن در افق پدیدار شده کامل خواهد شد.
 
وی بیان کرد: ما درجمهوری اسلامی ایران به رهبری آیت الله خامنه ای که مسیر امام خمینی(ره) که مسیر عزت است، را ادامه می دهد، تا پیروزی نهایی پشتیبان مظلومان خواهیم بود.
 
سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: پیام روزجهانی قدس این است که مسلمانان اجازه بقا به رژیم صهیونیستی نمی دهند.
 
ترک آبادی با تاکید بر اینکه همه حوادث تروریستی در منطقه با حمایت رژیم صهیونیستی و استکبارجهانی انجام می شود، افزود: ما اجازه بقای این رژیم، ادامه اشغالگری و هتک حرمت مقدساتمان را نمی دهیم.

 
https://taghribnews.com/vdchqini-23nq-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی