تاریخ انتشار۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : 264071

پاسخ لاوروف به دو ادعای دروغ آمریکا

وزیر امور خارجه روسیه دو ادعای "دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا" و "نقض حقوق بشر در کریمه" را کاملا نادرست و بی اساس نامید.
پاسخ لاوروف به دو ادعای دروغ آمریکا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با مجله نشنال اینترست اعلام کرد: اتهامات مطرح شده علیه روسیه در خصوص مداخله این کشور در امور داخلی آمریکا، به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در این کشور، کاملا بی اساس است و من حتی یک مورد را مشاهده نکرده ام که این موضوع را تایید کند.
 
بنا به اعلام خبرگزاری ایتارتاس از مسکو، وزیر خارجه روسیه افزود: در کارزارهای انتخاباتی، این اتهامات به عنوان یک ابزار مورد استفاده قرار گرفت. به برخی دلایل، حزب دموکرات آمریکا تصور می کرد این اتهامات، راهی موثر برای افزایش محبوبیت خود در میان مردم آمریکا باشد و بدین ترتیب با احساسات آنها در این خصوص بازی شد.
 
وی گفت: این یک ابزار تبلیغ "روسیه هراسی" بود. این شرایط بسیار ناراحت کننده بود، زیرا ما هرگز نمی خواستیم با مردم آمریکا غیر دوستانه برخورد کنیم.
 
وزیر امور خارجه روسیه در این گفتگو همچنین اعلام کرد: اتهامات مطرح شده علیه روسیه در خصوص نقض حقوق بشر در کریمه و به ویژه تبعیض در قبال تاتارهای کریمه، دروغ است.
 
https://taghribnews.com/vdchqkniz23n-vd.tft2.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی