تاریخ انتشار۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 265872

شهادت یک جوان فلسطینی در تازه ترین عملیات مقاومتی/سرکوب اسرای فلسطینی در سومین روز اعتصاب غذا

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز گذشته، از شهادت یک جوان فلسطینی به نام "صهیب موسی مشهور مشاهره" (21 ساله) از اهالی شهرک سواحر پس از زخمی شدن به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نزدیکی تقاطع "عصیون" در جنوب بیت لحم خبر داد.
شهادت یک جوان فلسطینی در تازه ترین عملیات مقاومتی/سرکوب اسرای فلسطینی در سومین روز اعتصاب غذا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "محمد عوض" مدیر اورژانس سازمان هلال احمر فلسطین در گفتگو با خبرگزاری رسمی فلسطین "وفا" اعلام کرد که نظامیان صهیونیست به بهانه اجرای عملیات مقاومتی توسط این جوان فلسطینی و زیر گرفتن یک شهرک نشین صهیونیست به سمت او تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن شدید و شهادت وی شد.

منابع صهیونیستی مدعی شدند که این جوان فلسطینی با خودروی خود یک شهرک نشین صهیونیست را که در میان تعدادی از صهیونیست ها منتظر سوار شدن به اتوبوس بود، زیر گرفت که منجر به زخمی شدن وی شد.
 
رسانه های صهیونیستی قبل از این اعلام کرده بودند که این جوان فلسطینی به شدت زخمی شده و به بیمارستان انتقال داده شده است.
 
ارتش صهیونیستی پس از این عملیات، اقدامات خود در ورودی های شهر بیت لحم را شدت بخشید و ورودی شهرک بیت فجار در غرب آن را بست و اقدام به احداث ایست بازرسی سیار در آنجا کرد.
 
با شهادت این جوان فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس از آغاز آن تاکنون به 300 نفر رسید و علاوه بر این، صدها نفر دیگر هم در جریان این انتفاضه زخمی شده اند.

خبر دیگر اینکه، مأموران یگان ویژه سرکوب اسرای فلسطینی موسوم به الیماز در ارتش اسرائیل روز چهارشنبه به اسرای فلسطینی در زندان اوفر حمله کردند.

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین با صدور بیانیه ای ضمن اشاره به این مطلب، افزود که مأموران این یگان در جریان این حملات دست به بازرسی و تفتیش گسترده اسرای فلسطینی در این زندان زده و وسایل آنها را از بین بردند.

در این بیانیه می خوانیم که حمله مأموران الیماز به زندان اوفر در سومین روز اعتصاب غذای اسرای فلسطینی صورت گرفت، هدف از این اعتصاب واداشتن مدیریت زندان های اسرائیلی به پذیرش خواسته های عادلانه شان است.
 
اسرای فلسطینی از هفدهم ماه جاری در اعتراض به سیاست های ظالمانه مدیریت زندان های اسرائیلی دست به اعتصاب غذا زده اند.
 
 
https://taghribnews.com/vdchqmnii23n-6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی