تاریخ انتشار۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۸
کد مطلب : 267078

ادای احترام شخصیت های بلوچستان پاکستان به شهدای مرزبان ایران

جمعی از مقامات ایالتی و شخصیت های سیاسی، اقتصادی و معتمدین ایالت بلوچستان پاکستان امروز چهارشنبه با حضور در سرکنسولگری کشورمان در کویته و امضای دفتر یادبود شهدای مرزبان جمهوری اسلامی ایران که هفته گذشته حین پاسداری از مرزهای جنوب شرقی کشور به دست تروریست ها به شهادت رسیدند، به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.
ادای احترام شخصیت های بلوچستان پاکستان به شهدای مرزبان ایران
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، تعداد شخصیت ها و مقامات ایالتی بلوچستان پاکستان که برای امضای دفتر یادبود شهدای مرزبان ایران به سرکنسولرگری کشورمان در کویته مراجعه کردند، بسیار قابل توجه بود.

امضا کنندگان این دفتر یابود، ضمن ادای احترام به شهدای مرزبان، مراتب تسلیت و همدردی خود را با ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده های این شهدا ابراز داشتند.

روز گذشته نیز دفتر یادبود شهدای مرزبان کشورمان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد گشوده شد و جمعی از سفرا و دیپلمات های خارجی مقیم اسلام آباد و نیز جمعی از مسؤولان و مقامات پاکستانی با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن امضای دفتریادبود و ابراز تسلیت و همدردی با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران، به مقام شهدای مرزبان کشورمان ادای احترام کردند.

در حمله چهارشنبه گذشته، عوامل وابسته به گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل، جمعی از مرزبانان غیور کشورمان در نزدیکی مرز پاکستان به شهادت رسیدند.

 
https://taghribnews.com/vdchqqni623n-vd.tft2.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی