تاریخ انتشار۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 257673

درخواست پارلمان فلسطین از امت اسلامی و عربی برای عمران و بازسازی غزه/شهادت یک مبارز گردان های قسام بر اثر ریزش تونل در خان یونس

نائب اول رئیس پارلمان فلسطین، امت اسلامی و عربی را به عمل به مسئولیت های خود در قبال عمران و بازسازی نوار غزه فراخواند.
درخواست پارلمان فلسطین از امت اسلامی و عربی برای عمران و بازسازی غزه/شهادت یک مبارز گردان های قسام بر اثر ریزش تونل در خان یونس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دکتر "احمد بحر" در خطبه های نماز جمعه در مسجد نور محمدی در شهر غزه که در جنگ فرقان تخریب شده بود و اکنون بازسازی و دوباره افتتاح شده است، گفت: افتتاح این مسجد که در جنگ سال 2008-2009 تخریب شده بود دلیلی دیگر بر عزم و اراده پولادین ملت فلسطین است.
 
احمد بحر تأکید کرد که تخریب مساجد هرگز روحیه ملت فلسطین برای بازسازی مجدد آن و عمران آن با عبادت و راز و نیاز را تضعیف نمی کند، بلکه این اماکن مقدس را به مراکزی فرهنگی و دینی همانند دوره پیامبر (ص) تبدیل خواهد کرد.
 
وی اشاره کرد که این مسجد در هشتمین سالروز جنگ فرقان که دشمن هرگز موفق به تحقق اهداف خود اعم از بازگرداندن گلعاد شالیت، براندازی حماس و نابودی مقاومت نشد، مجددا بازسازی و افتتاح شد.
 
دکتر احمد بحر بازسازی این مسجد را پیروزی بزرگی برای ملت فلسطین در برابر دشمن غاصب صهیونیستی دانست و گفت که مردم غزه همچنان به دفاع از مسجد الاقصی و دیگر مساجد فلسطین ادامه می دهند و مساجد بیشتری را بنا خواهند کرد.
 
دکتر بحر عنوان کرد که ما به جهاد و مقاومت تا آزاد سازی کامل فلسطین و آزادی اسرای فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی ادامه می دهیم.
 
وی در پایان حمایت های دولت، پارلمان و ملت مالزی در حمایت از ساکنان نوار غزه و تلاش برای بازسازی مساجد تخریب شده این منطقه را ستود.
 
خبر دیگر اینکه، گردان های "شهید عزالدین قسام" شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" از شهادت یکی از مبارزان خود بر اثر ریزش یکی از تونل های مقاومت در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.
 
گردان های قسام شب گذشته در بیانیه ای نظامی تصریح کرد که "یوسف عصام آغا" مبارز 22 ساله این گردان ها بر اثر ریزش تونلی در خان یونس به شهادت رسیده است.
 
https://taghribnews.com/vdchqqnix23nm-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی