تاریخ انتشار۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۴
کد مطلب : 197878
همزمان با جمعه آخر رمضان؛

ندای مرگ بر اسرائیل کردستانی ها طنین انداز شد

مردم روزه‌ دار کردستان در آخرین جمعه از ماه پرفیض و مبارک رمضان در لبیک به فرمان بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) با آرمان های والای آن پیر سفر کرده و مردم مظلوم فلسطین تجدید بیعت کنند.
ندای مرگ بر اسرائیل کردستانی ها طنین انداز شد
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، همزمان با دیگر نقاط ایران اسلامی و جهان اسلام و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی ضد صهیونیستی مسلمانان کردستانی در شهرهای مختلف این استان اهل سنت نشین ایران برگزار شد.

روز جهانی قدس ومراسم مردمی و ضد استکباری در سنندج مرکز استان کردستان از میدان آزادی آغاز شد و راهپیمایان با عبور از خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی (ره) در سه راه حبیبی تجمعی گسترده داشتند.

مسئولان ارشد استان کردستان از جمله نماینده ولی فقیه، استاندار و معاونین وی، فرمانده هان سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و مسئولان و کارکنان ادارات و سازمان ها در کنار اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی ضد صهیونیستی تنفر و انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس به جهانیان اعلام کردند.

 مردم کردستان در راهپیمایی امسال با سر دادن شعارهایی به زبان های کردی و فارسی ، خواستار تلاش جدی مجامع بین المللی در مسیر احقاق حق مردم مظلوم فلسطین شدند و بر وحدت و انسجام هرچه بیشتر جهان اسلام برای آزادی قدس شریف تأکید کردند.

در دیگر شهرها و بخش ها نیز روزه داران کردستانی با ابراز تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر قدس بار دیگر حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام کردند.

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم کردستان پس از طی مسیرهای مشخص شده با قرائت قطعنامه ای به پایان می رسد.
https://taghribnews.com/vdchqqnz623nw6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی