تاریخ انتشار۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : 239079
​امام جمعه موقت سنندج:

حفاظت از امنیت و انسجام جامعه از اهم واجبات است/ صداقت به جامعه ارامش می دهد

امام جمعه موقت سنندج بر صداقت در گفتار و عمل توسط همه اقشار مختلف مردم تاکید کرد و گفت: این مهم سلامت فردی و اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد و تعالی جامعه اسلامی را به دنبال دارد.
حفاظت از امنیت و انسجام جامعه از اهم واجبات است/ صداقت به جامعه ارامش می دهد
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا محمد سعید حسینی در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: اگر در جامعه صداقت وجود نداشته باشد اعتماد اجتماعی سلب می‌ شود و نه تنها بنیان خانواده ها بلکه شاکله اصلی جامعه نیز دچار تزلزل می شود.
وی افزود: هیچ چیز به اندازه صداقت به جامعه آرامش نمی‌ دهد و باید همواره صداقت در گفتار و عمل در اولویت هر فرد باشد.
امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: اگر ادارات دولتی، بازاریان، بخش خصوصی و علمای دینی با مردم رو راست نباشند و صداقت نداشته باشند برکات الهی از آن جامعه دور می شود و به جرات می توان گفت که یکی از عوامل اصلی بی‌ رونقی در فضای کسب و کار کشور و استان کردستان همین بی‌ صداقتی مسئولان و بخش خصوصی با مردم است.
ماموستا حسینی افزود: در آیات متعدد قرآن کریم توصیه‌ های بسیاری به ما شده است که صداقت در اعمال فردی و اجتماعی داشته باشیم و با افراد صادق معاشرت کنیم.
وی اظهار داشت: باید همه اقشار جامعه صداقت در گفتار و عمل را در اولویت قرار دهند و ارتباطات اجتماعی خود را بر مبنای صداقت پایه‌ گذاری کنند.
امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه ‌های نماز جمعه این هفته به ناامنی‌ ها و آشوب‌ های منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: حفاظت از امنیت و انسجام جامعه از اهم واجبات است و همه ما باید در این خصوص احساس مسئولیت کنیم.
ماموستا حسینی افزود: باید با حفظ وحدت و انسجام خویش از امنیت و آرامش کشورمان محافظت کنیم و با بصیرت و آگاهی در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی نماییم.
وی در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته نیز از تلاش های کارکنان سازمان بهزیستی در یاری رساندن به جامعه معلولان تقدیر کرد و از افراد متمول جامعه خواست که کمک های بیشتری به این سازمان نمایند.
https://taghribnews.com/vdchqwniw23nxvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی