تاریخ انتشار۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 233273

آمادگی ارتش ترکیه برای حمله به سوریه

عضو مجلس دموکراتیک سوریه از آمادگی نیروهای مسلح ترکیه برای حمله به منطقه اعزاز در سوریه خبر داد.
آمادگی ارتش ترکیه برای حمله به سوریه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، احمد آراک، یکی از اعضای رهبری مجلس دموکراتیک سوریه گفت: نیروهای مسلح ترکیه برای حمله به منطقه اعزاز در سوریه آماده می‌شوند.
 
در میان درگیری‌های شدید بین تروریست‌های داعش و مخالفان سوری در شمال حلب، گزارش‌ها حاکی از حضور یگان‌های ارتش ترکیه در منطقه اعزاز در این استان است.
 
آراک در این باره توضیح داد: دیروز ارتش ترکیه حملات راکتی شدیدی را علیه مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه انجام داد. دو روز پیش نیز ارتش این کشور وارد روستای حمام در منطقه عفرین شد. ما آماده واکنش به این حملات هستیم.
 
وی ادامه داد: نیروهای ارتش آزاد سوریه شکست‌های شدیدی را در جنگ با داعش متحمل شده‌اند. آنها دست کم کنترل 12 روستا را به داعش واگذار کرده‌اند اما اگر داعش به اعزاز برسد نیروهای دموکراتیک سوریه آنها را شکست خواهند داد و به آنها اجازه نمی‌دهند تا وارد شهر شوند.
 
پیش از این حزب اتحاد دموکراتیک سوریه اعلام کرده بود، ارتش ترکیه روستای حمام در منطقه عفرین را اشغال کرده است. این حزب از جامعه جهانی خواست تا چنین اقداماتی از سوی آنکارا را محکوم کند.
 
گزارش‌های خبری در ترکیه نیز حاکی از آن است که دولت این کشور بر‌ج‌های مراقبتی مجهز به دوربین‌های حرارتی و تجهیزات نظامی را در مزرهایش با سوریه ایجاد خواهد کرد تا مانع از حملات به مرزها شود.
https://taghribnews.com/vdchqxnix23nxid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی