تاریخ انتشار۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 191171
آیت الله اراکی در گفت وگو با رسا:

آل سعود در حمله به یمن به هیچ یک از اهداف خود نرسید

دبیر کل مجمع جهانی تقریب با بیان این که عربستان هیچگاه به اهداف خود در یمن نمی رسد، ابراز داشت: از این ادعای عربستان مبنی بر تحقق اهدافش در یمن باید به جوک عصر تعبیر کرد، رژیم آل سعود می داند که هیچ یک از اهدافش در یمن محقق نشده است؛ اگر عربستان اهدافش محقق شده پس به چه دلیل نسل کشی و بمباران بر مردم مظلوم یمن را ادامه می دهد.
آل سعود در حمله به یمن به هیچ یک از اهداف خود نرسید
به گزارش خبرنگار تقریب، آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در حاشیه برگزاری راهپیمایی مردم قم در محکومیت جنایات آل سعود در یمن در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری رسا، با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی و مدعی حقوق بشر این در قبال نسل کشی رژیم آل سعود در یمن گفت: مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر آزمایش خودشان را در جریانات گوناگونی همانند نسل کشی غزه و جنایات تکفیری ها در سوریه و عراق پس داده اند.

وی افزود: سازمان های جهانی در برابر بسیاری از جنایات گوناگون آمریکا در نقاط مختلف جهان سکوت اختیار کرده اند؛ بنابراین تجربه نشان داده و امروزه برای همگان ثابت شده است که این نهادها فاقد صداقت و حقانیت هستند، ایرانیان هیچگاه سکوت این سازمان ها در قبال جنایات صدام در جنگ هشت ساله را فراموش نمی کنند.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان این که سازمان های مدعی حقوق بشر فقط در حد ادعا کارهای خود را پیگیری می کنند، اظهار داشت: این نهادها هیچ رابطه ای با حقوق بشر ندارند بلکه ابزاری برای ابر قدرت ها مستکبر به ویژه آمریکا هستند تا ملت های مستضعف را سرکوب کنند.

وی با اشاره به این که  کشورهای استکباری با کمک سازمان های بین المللی تحت عنوان حقوق بشر، دموکراسی، حمایت از مردم و آزادی دست به جنایت می زنند، ادامه داد: امروزه دروغگویی و فریبکاری این مجامع و نهاد های مدعی بر همه آشکار شده است.

آیت الله اراکی با بیان این که عربستان هیچگاه به اهداف خود در یمن نمی رسد، ابراز داشت: از این ادعای عربستان مبنی بر تحقق اهدافش در یمن باید به جوک عصر تعبیر کرد، رژیم آل سعود می داند که هیچ یک از اهدافش در یمن محقق نشده است؛ اگر عربستان اهدافش محقق شده پس به چه دلیل نسل کشی و بمباران بر مردم مظلوم یمن را ادامه می دهد.

وی عنوان کرد: نه تنها اهداف عربستان تحقق پیدا نکرده است بلکه امروز شاهد پیشرفت بیشتر انصار الله، ضعف بیشتر آل سعود و از هم پاشیدگی ائتلاف عربستان هستیم؛ در آینده ای نزدیک شاهد شکست مفتضحانه آل سعود در یمن خواهیم بود.
https://taghribnews.com/vdchqznzz23nwzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی