تاریخ انتشار۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 192909
فضل الله:

جهان اسلام نيازمند انسجام برای مقابله با چالشهاست

روحاني برجسته لبناني: امروز جهان اسلام نیازمند انسجام و هم افزایی جدی برای مقابله با چالشها و تهدیدهای مختلف در درون مرزهای خود و بیرون از آن است.
جهان اسلام نيازمند انسجام برای مقابله با چالشهاست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید علی فضل الله با بيان اين كه  تفرقه و چند دستگی محصول گفتمان طایفه ای است، شرایط کنونی جهان اسلام را نگران کننده توصيف كرد.
 
وي با تاكيد بر اينكه گفتمان طایفه ای جز تفرقه و چند دستگی حاصلی ندارد، گفت: اگرچه مشکلات بسیاری را شاهد هستیم اما نباید به خاطر آن نا امید شویم.
 
وی با تأکید بر لزوم نشر اسلام از خلال گفتمان صحیح و معتدل، افزود: گفتمان طایفه ای جز چند دستگی و مشکلات حاصلی را ندارد و مسلمانان باید از آن برحذر باشند.
 
این عالم لبنانی خواستار تلاش برای آرام کردن افراد متأثر از تشنج های طایفه ای و مذهبی شد و افزود: اینگونه نیست که نتوان برای مرحله کنونی با همه دشواری ها و سختی ها افقی متصور بود. از این مشکلات نیز می‌تواند حداکثر فرصت را استفاده کرد.
 
حجت الاسلام فضل الله وحدت را مهم ترین عامل برای عبور از تنگناهای مختلف ارزیابی و تثریح کرد: ما در لبنان هنگامی که یکپارچه به مقابله با اشغالگران پرداختیم توانستیم صهیونیست را از سرزمین‌های اشغال شده بیرون برانیم.
 
 
https://taghribnews.com/vdchvinzw23nwwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی