تاریخ انتشار۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 260408

توطئه داعش برای تخریب سد العظیم دیاله خنثی شد/ فرمانده حشد الشعبی:مداخلات خارجی مانع یکسره شدن نبرد موصل است

نیروهای بسیج مردمی عراق مانع از اجرای طرح خرابکارانه تروریست‌های گروه داعش برای تخریب سد العظیم در استان دیاله شدند.
توطئه داعش برای تخریب سد العظیم دیاله خنثی شد/ فرمانده حشد الشعبی:مداخلات خارجی مانع یکسره شدن نبرد موصل است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای بسیج مردمی عراق توطئه تروریست‌های گروه داعش را، که قصد تخریب سد العظیم در استان دیاله را داشتند، خنثی کردند. گردان‌های حزب‌الله نیز به همراه نیروهای داوطلب بسیج مردمی این کشور، حمله نظامی بزرگ گروه تروریستی داعش را، که در آن تروریست‌ها می‌خواستند به سمت خاک سوریه عبور کنند، خنثی کردند.

خبر دیگر اینکه، یکی از فرماندهان حشد الشعبی عراق اعلام کرد که طرف های خارجی از یکسره شدن نبرد آزادسازی موصل جلوگیری می کنند و اطلاعاتی از حضور نظامیان ترکیه در داخل شهر موصل در دست داریم.

"قاسم مصلح" از فرماندهان حشد الشعبی عراق در مصاحبه با «رووداو» طرف های خارجی را مانع از پایان عملیات آزادسازی موصل دانست.

قاسم مصلح در این رابطه تاکید کرد: مداخلات طرف های خارجی مانند آمریکا و ترکیه موجب عدم یکسره شدن نبرد موصل تا الان شده است؛  ما اطلاعاتی در دست داریم که نشان می دهد نظامیان ترکیه در داخل شهر موصل حضور و مشارکت دارند.

فرمانده حشد الشعبی در خصوص آینده این گروه پس از آزادسازی موصل هم بیان داشت: آینده این نیروها در شهر موصل منوط به اوامر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق است و نیروهای حشد الشعبی علیرغم آمادگی برای آغاز حملات در کرانه راست موصل منتظر اوامر مقامات بالاتر هستند؛ ما برای ورود به داخل شهر موصل ملاحظاتی داریم.
 
https://taghribnews.com/vdchvvni623n-kd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی