تاریخ انتشار۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 260200
//دو خبر از عراق//

هشدار العبادی درباره عوامل نفوذی در تظاهرات/ هلاکت یکی از سرکرده های داعش در عراق

نخست وزیر عراق درباره عوامل نفوذی و گروههایی که از تظاهراتِ اعتراض آمیز سوء استفاده می کنند، هشدار داد و برخی را متهم کرد که شنبه گذشته در میدان التحریر بغداد، تظاهرکنندگان را به رویارویی با نیروهای امنیتی تحریک می کردند.
هشدار العبادی درباره عوامل نفوذی در تظاهرات/ هلاکت یکی از سرکرده های داعش در عراق
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حیدر العبادی در یک نشست مطبوعاتی در بغداد با بیان اینکه دولت بر اهمیت تظاهرات مسالمت آمیز تاکید می کند، از وجود برخی عوامل نفوذی و گروههایی که از تظاهرات سوء استفاده می کنند، خبر داد.
به نوشته السومریه نیوز، وی در عین حال "عدم گرفتارکردن دولت در درگیری های داخلی و فراموش نکردن هدف مهمتر" را خواستار شد.
 
نخست وزیر عراق خاطرنشان کرد که هدف قرار دادن بغداد با موشکهای هدایت شونده اقدامی جنایتکارانه است، از همگان می خواهم تا برای شناسایی تمام کسانی که به شهروندان آسیب می رسانند، همکاری کنند. ما تحقیقات خود درباره این موشکها را آغاز کردیم تا دیگر اینگونه نقض و تجاوزها علیه شهروندان تکرار نشود.
 
وی با تاکید بر اینکه برخی در تظاهرات جوانان را به رویارویی با نیروهای امنیتی تشویق می کردند، این سوال را مطرح کرد: برای تامین منافع چه کسانی این جوانان قربانی می شوند؟
 
هلاکت یکی از سرکرده های داعش در عراق
 
تلویزیون 'الاتجاه' ارگان خبری گروه مقاومت اسلامی کتائب حزب الله عراق امروز (چهارشنبه) در خبری اعلام کرد که 'سیف عبدو' یکی از سرکرده های گروه تروریستی داعش در غرب شهر موصل به هلاکت رسید.
 
این شبکه خبری در زیر نویس خود اعلام کرد که سیف عبدو به عنوان 'امیر الجزیره' (مناطق بیابانی غرب موصل) به همراه تعدادی از معاونین اش به هلاکت رسید.  این شبکه خبری به نحوه به هلاکت رسیدن این سرکرده داعش اشاره نکرده است.
 
در حال حاضر به منظور آماده شدن برای شروع عملیات آزادسازی بخش غربی موصل، نیروی هوایی عراق و توپخانه های ارتش این کشور بطور متمرکز اهداف مشخص، شامل مقرها و محل تجمع سرکرده های داعش، در مناطق غربی موصل را هدف قرار می دهند.
 
 
https://taghribnews.com/vdchvvniv23n-id.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی