تاریخ انتشار۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 271307
​پژوهشگر پاکستانی:

ظلم و وحشی‌گری آل خلیفه به آخرین حد خود رسیده است

استاد و پژوهشگر پاکستانی تأکید کرد: ظلم و ستم و وحشی گری دولت دیکتاتور آل خلیفه در بحرین به آخرین حد و فراتر از تحمل مردم رسیده است.
ظلم و وحشی‌گری آل خلیفه به آخرین حد خود رسیده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، استاد "عرفان علی" دانشمند و محقق  پاکستانی در زمینه مسائل خاورمیانه، در گفت‌وگو با خبرنگار تقریب خاطرنشان کرد: پس از دیدار پادشاه بحرین با ترامپ، رئیس جمهور امریکا در کنفرانس امریکایی- عربی که در ریاض، پایتخت عربستان برگزار شد، به نظر میرسد که بحرین مجوز قتل عام بیشتر مردم بحرین را از امریکا دریافت کرده است و عملیات های وحشیانه خود را با شدت بیشتری ادامه می دهد.
 
این محقق پاکستانی در ادامه افزود: مردم بحرین از 6 سال گذشته تا کنون در تلاش برای راه اندازی جنبش های صلح در کشورشان هستند؛ آنها خواستار برقراری دموکراسی و آزادی در کشور خود هستند. لذا دولت ظالم آل خلیفه در بحرین سختگیری ها و ظلم خود را علیه مردم این کشور تشدید کرده است.
 
عرفان علی در ادامه سخنان خود به تصمیم ناعادلانه دادگاه نمایشی بحرین در مورد آیت الله عیسی قاسم، روحانی شیعه بحرینی، اعتراض کرد و گفت: مردم بحرین حاضرند از جان خود نیز برای عالم برجسته و محبوبشان مایه بگذارند و این مسئله را در چند ماه گذشته با تجمع اعتراضی و اعتصاب در برابر منزل ایشان نشان دادند.
 
وی افزود: رژیم آل خلیفه که از محبوبیت گسترده این روحانی هراسان شده بود، برنامه بی رحمانه ای برای قلع و قمع کردن مردم بی گناه ترتیب داد و با حمله به منزل شیخ عیسی قاسم، محراب موجود در منزل ایشان را تخریب کرد.
 
این پژوهشگر پاکستانی ادامه داد: بعد از حملات گسترده دولت بحرین به منزل شیخ عیسی قاسم تظاهرات گسترده ای در کل جهان صورت گرفت که نشان دهنده محبوبیت این عالم برجسته در بین مردم تمام جهان است.
 
این محقق برجسته پاکستانی آل خلیفه و کشورهای حامی آنان را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما باید از صدام، دیکتاتور سابق عراق درس عبرت بگیرید. صدام نیز چون شما به مردم و علمای دینی و مذهبی کشورش ظلم می کرد. اما در نهایت خون این شهیدان دامنگیر او شد و وی به عنوان درس عبرتی برای تمام دیکتاتورهای جهان معرفی شد.
 
عرفان علی در پایان سخنان خود از مسئولین سازمان حقوق بشر و سازمان ملل خواست تا علیه وحشی‌گری ها و نقض حقوق بشر توسط رژیم آل خلیفه اقدام مؤثری انجام دهند.
 
https://taghribnews.com/vdchvzniq23nqxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی