تاریخ انتشار۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۷:۰۵
کد مطلب : 176998
شیخ نعیم قاسم در دیدار شیخ عبدالناصر جبری:

حزب الله همواره حامی وحدت اسلامی است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه حزب الله همواره حامی وحدت اسلامی است، اظهار داشت: حفظ وحدت در زمینه‌های اجتماعی و سیاسی، امنیت جامعه را تضمین می‌کند
حزب الله همواره حامی وحدت اسلامی است
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله در دیدار با "شیخ عبدالناصر جبری" دبیرکل جنبش الامه لبنان با تأکید براینکه حزب الله لبنان همواره حامی وحدت ملی و انسجام اسلامی بوده است، گفت: تحولات و حوادث اخیر نشان داد که تفرقه و اختلاف داخلی مشکلات بسیاری را به دنبال می‌آورد و تنها از راه وحدت می‌توان به عبور از بحران امیدوار بود.

وی افزود: حفظ وحدت در زمینه‌های اجتماعی و سیاسی، امنیت جامعه را تضمین می‌کند و آزادی بیان و آزادی عمل را برای همگان به بار می‌آورد.

معاون دبیر کل حزب الله گفت‌وگو و رایزنی را تنها راه برای سامان بخشیدن به مشکلات لبنان ارزیابی کرد و گفت: ما تا زمانی که رایزنی‌ها بر مبنای مشترکات و در راستای حل مشکلات باشد از هر گفت‌وگویی که بین دو طرف یا بیشتر از آن باشد حمایت می‌کنیم.

"شیخ عبدالناصر جبری" نیز پس از این دیدار در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در این دیدار علاوه بر کیفیت گفت‌وگو بین حزب الله و جریان المستقبل، درباره اقدامات داعش و نحوه مقابله با تلاش‌های تکفیری‌ها برای تخریب وجهه اسلام رایزنی کردیم.

https://taghribnews.com/vdchw-nz623nqwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی