تاریخ انتشار۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۸
کد مطلب : 268699

تظاهرات ضدآمریکایی هزاران یمنی در صنعا

همزمان با حضور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در عربستان سعودی هزاران نفر از مردم یمن در اعتراض به مشارکت واشنگتن در تجاوز عربستان به کشورشان تظاهرات کردند.
تظاهرات ضدآمریکایی هزاران یمنی در صنعا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، این تظاهرات روز شنبه در شهر صنعا، پایتخت یمن و بعد از نهایی شدن قرارداد  110 میلیارد دلاری فروش تسلیحات به عربستان سعودی برگزار شد.

معترضان بنرهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: آمریکا با غارت دیگر کشورها، کشتار، جنایت و ویرانگری پیشرفت می‌کند.

یک معترض تأکید کرد: ما امروز اینجا جمع شده‌ایم تا مخالفت خود را با تروریسم آمریکایی اعلام کنیم و از مردم در ریاض می‌پرسیم که سعودی‌ها در این دو سال و نیم به چه چیز دست یافتند؟ آنها به هیچ چیز دست پیدا نکردند، فقط مرتکب کشتار و ویرانگری شدند.

یکی دیگر از معترضان خاطر نشان کرد که عربستان سعودی با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل یا بدون این پشتیبانی، متحمل شکست تحقیرآمیزی خواهد شد.

معترضان یمنی همچنین از حمله موشکی نیروهای کشورشان به ریاض پیش از ورود رئیس‌جمهور آمریکا به پایتخت عربستان سعودی تمجید کردند؛ آنها در این تظاهرات پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را نیز به آتش کشیدند.
 
 
https://taghribnews.com/vdchw6niw23n--d.tft2.html
مرجع : پرس تی وی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی