>> ارتش سوریه چند منطقه در استان حماه را پاکسازی کرد | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 238999

ارتش سوریه چند منطقه در استان حماه را پاکسازی کرد

تنا
نیروهای سوری پس از حمله به عناصر داعش در شمال استان حماه و از پای درآوردن شمار زیادی از این تروریستها موفق شدند مناطق «پترول، السالم، الواقعه و التوت» را آزاد کنند.
ارتش سوریه چند منطقه در استان حماه را پاکسازی کرد
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ادامه عملیات بازپس گیری مناطق شمالی استان حماه موفق شدند با حمله به مواضع داعش، منطقه نفتی «پترول» را در جنوب شرق شهرک «عقارب» آزاد کنند.

نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت حزب الله همچنین  توانستند در امتداد منطقه نفتی پترول مناطق «السالم و الواقعه» را نیز آزاد کنند.

نیروهای سوری با عقب راندن تروریستها در حومه شهرک عقارب، ارتفاع «التوت» را هم پاکسازی کردند که در جریان این عملیات دهها تروریست داعش در این عملیات کشته و زخمی شدند.

نیروهای سوری روز گذشته نیز توانستند چهار منطقه راهبردی را برای تسهیل عملیات انتقال تجهیزات و نیرو در امتداد شهرک عقارب و ارتفاع التوت باز پس بگیرند.

تروریستهای داعش در روزهای اخیر با حمله متعدد این مناطق را ناامن کرده بودند؛ مناطق که در حومه شرقی شهر راهبردی سلمیه واقع شده و از اهمیت زیادی برخوردار است.

از سوی دیگر نیروهای سوری توانستند دو خودروی انتحاری  تروریستهای داعش را که درصدد نفوذ به روستای «المفکر» در حومه شرقی حماه بود منهدم کنند و عملیات تروریستها برای اشغال این منطقه با شکست روبرو شد.
https://taghribnews.com/vdchw6niw23nxwd.tft2.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی