تاریخ انتشار۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : 208091

تظاهرات فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی 1948/نصب پرچم فلسطین بر بام مسجدالاقصی

تظاهرات فلسطینیان در دو شهر سخنین و شفا عمرو در سرزمین های اشغالی سال 1948 آغاز شد.
تظاهرات فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی 1948/نصب پرچم فلسطین بر بام مسجدالاقصی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد: تظاهرات فلسطینی ها در دو شهر سخنین و شفا عمرو در سرزمین های اشغالی سال 1948 برای اعلام حمایت از مسجد الاقصی آغاز شد.

این تظاهرات در محکومیت تجاوزات صهیونیستها به مسجد الاقصی و فلسطینی ها در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس، برگزار شده است.

موج مقاومت و انتفاضه فلسطینی ها در چند روز گذشته شدت گرفته است. کرانه باختری و قدس از ماه گذشته تاکنون صحنه درگیری های شدید بین نظامیان صهیونیست و فلسطینی ها است.

در نوار غزه نیز روز گذشته، تظاهرات همبستگی فلسطینی ها از سوی نظامیان صهیونیست سرکوب شد و صهیونیستها 7 فلسطینی را به شهادت رساندند. در 10 روز گذشته 16 فلسطینی در مناطق مختلف فلسطین به شهادت رسیده اند.

خبر دیگر اینکه "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز، گفت: پرچم فلسطین همان‌گونه که در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک به اهتزاز درآمد، این بار نیز بر فراز مسجدالاقصی برافراشته خواهد شد.

وی با هشدار به اسرائیل نسبت در مورد دخالت در اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان در بیت‌المقدس شرقی، بر حمایت خود از فلسطینیان تأکید کرد و گفت: مردم فلسطین از مسجدالاقصی دفاع کرده و در محافظت از آن، حداکثر تلاش خود را به کار خواهند بست.

محمود عباس تأکید کرد: ما به هیچ کس حمله نمی‌کنیم و در مقابل از اسرائیل می‌خواهیم به ما حمله نکند و از ورود به مسجدالاقصی خودداری کند؛ عباس بار دیگر از مقامات رژیم صهیونیستی خواست، به توافقات صورت گرفته پایبند باشند.

وی در پایان تصریح کرد: ما در مجمع عمومی سازمان ملل تأکید کردیم در صورتی که مقامات اسرائیل به تعهدات خود عمل کنند، ما نیز به تعهدات خود پایبند خواهیم بود؛ اما اگر آنان از این کار سرباز زنند تمام عواقب و مسئولیت آن بر عهده آنان خواهد بود.
https://taghribnews.com/vdchw6niz23nvvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی