تاریخ انتشار۱۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 203898

هشدار مفتی قدس در مورد تقسیم مسجدالاقصی

مفتی قدس در مورد اقدامات و تجاوزات دشمن صهیونیستی برای تقسیم زمانی مسجد مبارک الاقصی هشدار داده و تاکید کردند: این مسجد متعلق به مسلمانان است و یهودیان هیچ حقی در آن ندارند.
هشدار مفتی قدس در مورد تقسیم مسجدالاقصی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مفتی قدس در کنفرانسی مطبوعاتی در محله طور واقع در قدس اشغالی تاکید کرد: مسجدالاقصی تنها متعلق به مسلمانان است و یهودیان هیچ حق و مالکیتی در این مسجد ندارند.

شیخ عکرمه صبری اظهار داشت: تشدید تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه مسجدالاقصی طی روزهای اخیر و جلوگیری از ورود نمازگزاران به این مسجد، اقداماتی تحریک آمیز است که نقض آزادی عبادت، احساسات و عواطف مسلمانان را خدشه دار می کند.

شیخ صبری مسئولیت هرگونه پیامد اینگونه اقدامات تجاوزکارانه را متوجه دشمن صهیونیستی دانست و تاکید کرد:  دفاع نگهبانان و معتکفین در مسجدالاقصی از این مکان مقدس جزو بزرگ ترین عبادات است، اما تعرض یهودیان به این مکان به منظور اقامه مراسم های دینی خود، اقدامی باطل و تجاوزکارانه است.

وی عنوان کرد: طی 10 روز اخیر مدیریت مسجدالاقصی در دست پلیس رژیم صهیونیستی بوده است که این اقدامی باطل و غیر قابل قبول است و ما هرگز اجازه نمی دهیم دشمن صهیونیستی دست به اقدامات خودسرانه در داخل این مسجد بزند و یا درصدد اجرای طرح تقسیم زمانی آن برآید.

مفتی قدس، ممانعت از ورود بانوان فلسطینی به مسجدالاقصی را به شدت محکوم و تاکید کرد که این حق هر زن فلسطینی است که آزادانه وارد این مسجد شده و در آن به عبادت بپردازد.

شیخ عکرمه صبری خاطر نشان کرد: تمامی مسلمانان حق دارند، آزادانه وارد مسجد الاقصی شوند و دشمن صهیونیستی به هیچ وجه حق ندارد مانع از ورود آنان شود، زیرا چنین کاری در صلاحیت این رژیم نیست و ما هرگز موجودیت آن نه در مسجدالاقصی و نه در قدس شریف را به رسمیت نمی شناسیم و این رژیم دیر یا زود باید نابود شود و از این سرزمین مقدس رخت بربندد.
 
https://taghribnews.com/vdchwxni623nv6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی