تاریخ انتشار۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۳
کد مطلب : 266132
عالم اهل سنت لبنان:

همه آزادگان جهان باید فلسطین را مساله اصلی قرار دهند/ اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی مایه افتخار است

رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان بر لزوم توجه امت اسلامی به قبله نمای فلسطین تأکید کرد و اظهار داشت: همه آزادگان جهان باید فلسطین را مساله اصلی قرار دهند زیرا تنها به یک ملت و سرزمین اختصاص ندارد بلکه مرتبط با همه آزادگان و همه مسلمانان جهان است.
همه آزادگان جهان باید فلسطین را مساله اصلی قرار دهند/ اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی مایه افتخار است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ احمد القطان با بیان این مطلب، تاکید کرد: ما همواره از انتفاضه فلسطین و استفاده از قدرت در برابر اشغالگران حمایت می کنیم و در کنار همه جنبش های مقاومت جهان که درصدد حفظ سرزمین و ناموس و مقدسات هستند، می ایستیم.
 
وی نسبت به هجمه صورت گرفته علیه بازدید خبرنگاران از مرز لبنان با فلسطین اشغالی به دعوت حزب الله واکنش نشان داد و گفت: برخی گروه های لبنانی تنها چیزی را تکرار می کنند که رژیم صهیونیستی و آمریکا و سایر دشمنان اسلام خواستار آن هستند. طبیعی است که این بازدید رسانه ای سبب خشم رسانه های دشمن صهیونیستی شده است.
 
رییس جمعیت قولنا و العمل خاطرنشان ساخت: صهیونیست ها که روزی به راحتی وارد خاک ما شده و هر چه دوست داشتند مرتکب می شدند، هم اکنون در پرتو قدرت مقاومت و ملت و ارتش به ساخت موانع در مرز می پردازد تا جلوی حمله را بگیرد.
 
وی همچنین اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی را مایه افتخار همه مومنان و آزادگان سراسر جهان توصیف کرد و گفت: زندانیان فلسطینی با گرسنگی و تشنگی به نبرد صهیونیست ها رفته و در برابر توطئه شرارت و تخریب و یهودی سازی و قتل اشغالگران ایستاده اند.
 
 
https://taghribnews.com/vdchx-nii23n-zd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی