تاریخ انتشار۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 236739

ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس با توجه به توطئه های تفرقه افکنانه

محمد رضا خطیبی با تأکید بر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس با توجه به حساسیت زمانی و توطئه های تفرقه افکنانه دشمن، گفت: امروز مردم ما هم زبان و هم گام با کلیه مسلمانهای دنیا اعم از شیعه و سنی و ادیان دیگر فریاد دفاع از مظلوم سر می دهند.
ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس با توجه به توطئه های تفرقه افکنانه
حجت الاسلام "محمد رضا خطیبی" از اساتید حوزه علمیه و از خدمتگزاران انقلاب در بخشهای فرهنگی، جبهه و جنگ و ترویج فرهنگ دینی و اعتقادی، در حاشیه راهپیمایی روز قدس درگفتگو با خبرنگار تقریب گفت: با توجه به حساسیت زمانی و مقطع تاریخ انقلاب اسلامی و سفارشها و فرمایشات مقام معظم رهبری که امروز توطئه صهیونیسم به صورت توطئه ای تفرقه افکنانه در کل کشورها و به هم ریختن امنیت کشورهای اسلامی بوده است، حساسیت و ضرورت حضور در صحنه بیشتر احساس می شود.
 
وی ادامه داد: به همین دلیل است که امروز مردم با یک نگاه دقیقتری وارد صحنه راهپیمایی روز قدس شده اند و بعد از گذشت سالیان سال از نظام انقلاب اسلامی شاهدیم که با ابتکار زیبایی که امام فقید ما گذاشتند، مردم با شور و شوق در صحنه هستند و هنوز به فرموده مقام معظم رهبری انقلابی هستند.

خطیبی تأکیدکرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز به این معناست که ما همچنان ایستاده ایم و مقاومت می کنیم؛ بعد از این هم، هر چه داریم را در طبق اخلاص می گذاریم و به فرمایش قرآن کریم از کسانی که جان و مال خود را در راه خدا انفاق کردند، حمایت می کنیم.

وی خاطر نشان کرد:امروز مردم ما هم زبان و هم گام با کلیه مسلمانهای دنیا اعم از شیعه و سنی و ادیان دیگر، فریاد دفاع از مظلوم سر می دهند، تحت این عنوان که همه ما مدافع مردم مظلوم فلسطین هستیم و در واقع برای آزادی قدس با تمام هر آنچه که در توان داریم، تلاش می کنیم.
 
گفتگو و تنظیم: زهرا غلامی
https://taghribnews.com/vdchx-niw23nxqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی