تاریخ انتشار۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : 208938
آیت الله اراکی در مراسم هفتمین روزشهادت سردار همدانی در اراک:

خداوند متعال جامعه ایمانی را رشد و تعالی می دهد/ منافقان همیشه با توطئه افکنی های به دنبال نفاق در بین امت واحده هستند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: خداوند متعال جامعه ایمانی را رشد و تعالی می دهد و به وسیله عنایت خود در مسیر مطلوب هدایت می شود.
خداوند متعال جامعه ایمانی را رشد و تعالی می دهد/ منافقان همیشه با توطئه افکنی های به دنبال نفاق در بین امت واحده هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب، آیت الله "محسن اراکی" دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عصر شنبه طی سخنانی در مراسم هفتمین روزشهادت سردار همدانی در اراک، اظهار داشت: قرآن کریم به سنت مهم و حیاتی در جامعه بشری اشاره دارد که عمل به آن، بقا و ماندگاری جامعه ایمانی را تضمین می کند.
 
وی افزود: سست ایمان نبودن و عمل به فرایض دینی و معنوی و تلاش در جهت حفظ شان جامعه و احیای سنت دین مبین اسلام از جمله راهکارهایی است که بقای جامعه را تثبیت می کند.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب با  بیان اینکه مسوولان و کارگزاران دولتی در سیاست گذاری ها و هر آنچه که به جامعه انسانی مربوط است، نباید رفتاری پیشه کنند که موجب سرافکندگی آن جامعه شود، اظهار داشت: در نمونه ای بارز، بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، توافق هسته ای نباید به نفوذ بیگانه و دشمن در جامعه بینجامد.
 
آیت الله اراکی افزود: خداوند متعال جامعه ایمانی را رشد و تعالی می دهد و به وسیله عنایت خود در مسیر مطلوب هدایت می شود.
 
وی افزود: جامعه ایمانی - اسلامی بنا بر هدف خطیر و وظیفه مشخصی که دارد، اجازه نفوذ بیگانگان را نمی دهد.
 
آیت الله اراکی افزود: نسل جدید انقلاب در رویکردهای خود نشان داده که به ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب پایبند است که این خود برکت و سرمایه ای ارزشمند است.
 
وی با اشاره به مقام شامخ شهید حسین همدانی و دیگر شهدای انقلاب و اسلام افزود: قرآن کریم به کسانی که در راه خدا مجاهدت می کنند، نوید توفیق داده که قبولی عمل و بهشت برین از جمله آنها است.
 
وی ادامه داد: مجاهدان راه خدا در مرزهای آتش و خون شجاعانه حضور می یابند و به رغم توطئه های دشمن، در محاصره اقتصادی و هیاهوی های رسانه ای به وظایف و تکالیف خود در قبال جامعه اسلامی عمل می کنند.
 
آیت الله اراکی افزود: منافقان همیشه با دسیسه ها و توطئه افکنی های خود به دنبال نفاق در بین امت واحده هستند و باید با رصد تحرکاتشان، بیش از گذشته ماهیت پلید و شیطانی آنان را برملا کرد.
 
https://taghribnews.com/vdchx6ni623nvwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی