تاریخ انتشار۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 275835

یکصد و نود و پنجمین نشست شورای عالی مجمع جهانی تقریب برگزار شد/آیت الله تسخیری: امروز گفتمان تقریب در حال گسترش در جهان اسلام است

یکصد و نود و پنجمین نشست شورای عالی مجمع جهانی تقریب به ریاست آیت الله تسخیری برگزار شد.
یکصد و نود و پنجمین نشست شورای عالی مجمع جهانی تقریب برگزار شد/آیت الله تسخیری: امروز گفتمان تقریب در حال گسترش در جهان اسلام است
به گزارش خبرگزاری تقریب، یکصد و نود و پنجمین نشست شورای عالی مجمع جهانی تقریب به ریاست آیت الله "محمد علی تسخیری" و با حضور آیت الله "محسن اراکی" و اعضای این شورا روز چهارشنبه در محل مجمع تقریب در تهران برگزار شد.
 
در این نشست اعضای شورای عالی مجمع جهانی تقریب برنامه های پیش روی مجمع وهمچنین طرح ساختار جمعیت های تقریب نهاد(اتحادیه ها) را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
 
آیت الله "محمدعلی تسخیری" رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب طی سخنانی در ابتدای این نشست با اشاره به استقبال گسترده ای که امروز در جهان اسلام از گفتمان تقریب می شود، اظهار داشت: امروز نه تنها طرح تقریب در جهان اسلام شکست نخورده بلکه بسیار گسترش یافته است زیرا تقریب مسیر طبیعی انسانیت است.
 
وی به برگزاری نشست ها و سمینارهای مختلف با عنوان تقریب در نقاط مختلف جهان اسلام اشاره کرد و گفت: امروز نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در بسیاری از کشورهای غیر اسلامی نیز نشست هایی تحت عنوان تقریب برگزار می شود.
 
آیت الله "محسن اراکی" دبیرکل مجمع جهانی تقریب نیز در این نشست گزارشی از اقدامات و فعالیت های مجمع جهانی تقریب در سه ماهه نخست سال جاری ارائه کرد.
 
https://taghribnews.com/vdchxmnim23nq6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی