تاریخ انتشار۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 199533
//آخرین تحولات امروز قدس//

زخمی شدن چند فلسطینی در درگیری های داخل مسجد الاقصی / ورود دو وزیر رژیم صهیونیستی به مسجد/بازداشت چندین فلسطینی

در حمله صبح امروز یکشنبه نظامیان ارتش صهیونیستی به مسجد مبارک الاقصی به منظور حمایت از شهرک نشینان صهیونیست که به بهانه سالروز تخریب معبد موهوم وارد آن شده بودند، درگیری هایی میان آنها و نمازگزاران فلسطینی روی داد که در نتیجه آن چند فلسطینی زخمی شدند.
زخمی شدن چند فلسطینی در درگیری های داخل مسجد الاقصی / ورود دو وزیر رژیم صهیونیستی به مسجد/بازداشت چندین فلسطینی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیستی برای اقامه آیین های مذهبی وارد مسجد الاقصی شده بودند که این مساله باعث اعتراض نمازگزاران فلسطینی و درگیری آنها با صهیونیست ها شد. اوری آریئل وزیر سابق شهرک سازی و وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی هم در میان صهیونیست ها حاضر شدند.
 
این در حالی است که رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه تدابیر امنیتی شدیدی را در شهر اشغالی قدس و به ویژه بخش قدیمی آن به مورد اجرا گذاشت و با بستن جاده های منتهی به این شهر سعی کرد شرایط را برای ورود شهرک نشینان صهیونیست به مسجد مبارک الاقصی به بهانه سالروز "تخریب معبد" فراهم کند.
 
به گزارش شاهدان عینی، شهرک نشینان صهیونیست در همین راستا در راهپیمایی که جمعیت "زنان سبز" خواستار برگزاری آن شده بود، شرکت کردند و به سمت دیوار براق در مسجد الاقصی راهپیمایی کردند.
نیروهای پلیس اسرائیل صبح امروز وارد مسجد الاقصی شدند و فلسطینیانی را که برای دفاع از مسجد الاقصی در این مسجد بودند بیرون راندند.
نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین در جریان درگیری های صبح امروز با نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی 4 جوان فلسطینی را به همراه 2 زن در دروازه "باب السلسله" بازداشت کردند.
 
سربازان ارتش صهیونیستی و عناصر پلیس این رژیم همچنین به مسجد قبله و نگهبانان و خادمان مسجد الاقصی هم حمله کردند و تک تیراندازان این رژیم در پشت بام های ساختمان های مشرف بر این مسجد مستقر شدند.
 
شاهدان عینی همچنین گزارش دادند که عناصر پلیس رژیم صهیونیستی به هنگام حمله به مسجد الاقصی، درب اصلی آنرا کندند و اقدام به تیراندازی به سمت نمازگزاران فلسطینی متحصن در داخل آن کردند.
 
 
https://taghribnews.com/vdchxwnzx23nwmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی