تاریخ انتشار۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : 263432

آخرین دستاوردهای میدانی یمنی ها علیه مزدوران سعودی

در عملیات گسترده نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان مأرب شماری از مزدوران عربستان کشته و زخمی شدند.
آخرین دستاوردهای میدانی یمنی ها علیه مزدوران سعودی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن طی عملیاتی در منطقه حریب در غرب استان مارب، خسارت سنگینی به مزدوران سعودی مستقر در این منطقه وارد کردند.
 
یک منبع نظامی در گفت وگو با خبرگزاری یمنی "سبا"، با اشاره به کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران سعودی در منطقه وادی نمله در حریب، تاکید کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در این عملیات توانستند مزودران سعودی مستقر  در این منطقه را وادار به عقب نشینی کنند و مقادیری سلاح و مهمات از آنها به غنیمت بگیرند.
 
براساس این گزارش، در حمله توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران سعودی در منطقه وادی الربیعه در صرواح نیز شماری از این مزدوران زخمی شدند.
 
یک منبع نظامی در عسیر نیز به خبرگزاری "سبا" گفت: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با پرتاب چند موشک به پایگاه سعودی "نشمه" در الربوعه، ضمن وادار به عقب نشینی کردن نظامیان سعودی از این پایگاه، چند خودروی نظامی آنها را منهدم کردند.
 
به گفته این منبع، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن منطقه تباب در شرق العواضی را از وجود مزدوران پاک سازی کردند و یک خودری زرهی و دو خودروی نظامی را در نزدیکی نجران منهدم کردند. در این عملیات چند نظامی و چند مزدور سعودی کشته و زخمی شدند.
 
براساس این گزارش جنگنده های سعودی و آمریکایی نیز چهار بار به شهر ارحب در استان صنعا حمله و خسارت هایی به شهروندان یمنی وارد کردند.
 
 
https://taghribnews.com/vdchxxnii23n-kd.tft2.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی