تاریخ انتشار۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب : 121538
امام جمعه اهل سنت مهرستان:

کنفرانس وحدت عامل بصیرت افزایی است

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان (زابلی) در سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری کنفرانس وحدت عاملی موثر در تقویت وحدت و بصیرت افزایی است.
کنفرانس وحدت عامل بصیرت افزایی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از سیستان و بلوچستان، مولوی "بیکل ملازهی" در گفتگو با خبرنگار تقریب اظهار داشت: مساله وحدت امت اسلام در شرایط حاضر از اساسی ترین فرایض و واجب ترین اعمال است که تمام فرق اسلامی باید در حفظ و تقویت آن تلاش کنند. 

وی افزود: تفرقه و اختلاف جز بدبختی و عقب ماندگی برای مسلمانان نتیجه ای در بر ندارد و مغایر با تعالیم قرآن و سنت نبوی است. 

این عالم سرشناس اهل سنت منطقه بلوچستان افزود: دشمن همواره دنبال نقاط ضعف مسلمانان است و زمانی که می بیند آنها با هم اختلاف دارند جرات پیدا می کند دست به شیطنت بزند. 

وی ادامه داد: اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم (صلی علیه و آله و سلم) توسط عده ای جاهل متعصب در غرب در حقیقت ناشی از همین مساله بود که استکبار جهانی می خواست میزان غیرت و اتحاد امت اسلامی را بسنجد. 

مولوی ملازهی تاکید کرد: برای مقابله با شیطنت ها و توطئه های شوم دشمنان اسلام باید با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جهت بصیرت افزایی در این زمینه عمل کنیم . 

وی تصریح کرد: در شرایط حاضر که کشورهای استکباری می کوشند از هر راهی به ما ضربه بزنند، وظیفه ما است که با اتحاد و پیروی محض از مقام معظم رهبری نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم . 

امام جمعه شهرستان مهرستان افزود: ملت ما از وحدت آفرین ترین ملت هاست و خوشبختانه در ایران اسلامی همه فرق اسلامی با خیال راحت امور مذهبی خودشان را انجام می دهند و برخلاف القائات دشمنان، با کمال آرامش در امورات مذهبی خود آزادی عمل دارند. 

وی با اشاره به نقش مثبت کنفرانس وحدت در تالیف قلوب و تقریب مذاهب اسلامی گفت: همایش وحدت و هر جلسه ای دیگر که در راستای نزدیک تر کردن دلها برگزار گردد حرکتی مثبت و باعث بصیرت افزایی است.
https://taghribnews.com/vdchxznz623nimd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی