تاریخ انتشار۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 171533
امام جمعه سقز در گفت و گو با تقریب:

دشمنان با تجهیز گروه‌ های تکفیری و تروریستی به جنگ مسلمانان آمده ‌اند

امام جمعه سقز نسبت به توطئه ‌های تفرقه‌ افکنانه دشمنان اسلام در منطقه هشدار داد و گفت: حفظ هوشیاری و بصیرت همه جانبه از اولاترین امور در مقابله با توطئه ‌های تکفیری و تندرو است.
دشمنان با تجهیز گروه‌ های تکفیری و تروریستی به جنگ مسلمانان آمده ‌اند
ماموستا عبدالرحمن حسین ‌زاده در گفتگو با خبرنگار تقریب در سنندج اظهار داشت: دشمنان با سلاح تفرقه و خدشه ‌دارکردن هویت دینی مسلمانان به جنگی تمام‌ عیار وارد شده‌ اند.

وی افزود: کشتار مسلمانان و حرکات تندروانه و تکفیری در آموزه‌های اسلامی جایگاهی ندارد و دشمنان با توجه به شکست‌ های متعددی که در برابر مسلمانان و آیین مترقی اسلامی متحمل شده ‌اند سعی بر خدشه‌ دار کردن جایگاه و پایگاه مسلمانان در سطح جهان دارند.

امام جمعه سقز اظهار داشت: باید همه مسلمانان در تمامی برهه ‌های زندگی خویش به توطئه‌ ها و دسیسه ‌های دشمنان فکر کنند و در این خصوص بصیر باشند.

ماموستا حسین زاده افزود: دشمنان ما چون نمی ‌توانند به صورت مستقیم به جنگ با امت اسلامی بپردازند با اجیرکردن یک سری افراد تروریست دست به مسلمان‌ کشی در منطقه می ‌زنند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان باید بدانند که مردم کردستان هیچ‌ گاه اجازه نمی‌ دهند تفکرات افراطی همچون سلفیت و وهابیت که دم از مذهب می ‌زنند و در عمل ضد هرنوع دین و مذهبی هستند در بین آنان رسوخ کند.

امام جمعه سقز تصریح کرد: نتیجه بی ‌فکری ‌ها و تفکرات افراطی در کشورهای همسایه موجب شکل ‌گیری گروهی ملحد و افراطی همچون داعش شده است و متأسفانه امروز به جای چهره ‌ای صلح‌طلب، مهربان و آشتی ‌جوی از اسلام و مسلمین، چهره ‌ای خشونت ‌طلب و خون ‌ریز به نام اسلام به جهانیان معرفی می‌ شود.

ماموستا حسین زاده دفاع از جان و مال و آبروی مسلمانان را وظیفه همگانی دانست و افزود: همانطوری که شهدای گرانقدار انقلاب اسلامی با نثار جان خویش برای ما عزت و اقتدار و امنیت را خریدند باید همه ایرانیان از اقوام و مذاهب مختلف اسلامی از این دستاوردها با تمام توان محافظت کنند.

وی افزود: تمسک به قرآن و سنت رسول الله(ص) راه نجات و تعالی مسلمانان در برهه‌های زمانی مختلف بوده و بدون شک تداوم عزت آنان نیز در گرو پیروی و عمل به این دو امر است.
https://taghribnews.com/vdchxznzx23nqmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی