تاریخ انتشار۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 266619

هلاکت ده ها تروریست النصره و داعش در دیرالزور

یگان های ارتش سوریه در حملات نظامی خود به مواضع تروریست های گروه تکفیری صهیونیستی داعش و جبهه النصره در دیرالزور، درعا و شمال حماه 74 تن از آنان را کشتند و چند مقر و خودروهای انان را منهدم کردند.
هلاکت ده ها تروریست النصره و داعش در دیرالزور
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) ، نیروهای ارتش سوریه در حملات نظامی خود به مواضع تروریست های داعش در دیرالزور و اطراف آن پیشرفت های جدیدی حاصل کردند.
 
یک منبع نظامی اعلام کرد یگان های ارتش سوریه مستقر در دیرالزور 30 تروریست داعش را در اطراف منطقه المقابر و لشکر 137 در دیرالزور به هلاکت رساندند و پس از درگیری های شدید با تروریست های داعش در محور جنوبی این شهر بر ارتفاعات تله حسن و تعدادی نقاط راهبردی این منطقه مسلط شدند.
 
نیروهای ارتش همچنین خطوط و راه های فرار تروریست های داعش را در اطراف لواء التامین بمباران کردند که 11 تروریست کشته و شماری زخمی شدند.
 
نیروهای سوری با همکاری نیروهای هوادار طی عملیات بر ضد مقرها و محورهای تحرک اعضای النصره و گروه های مرتبط با آن در شمال حماه 22 خودرو ، پنج دستگاه تانک و خودروی انان را منهدم کردند و صدها تن از انان را کشتند و زخمی کردند.
 
همچنین نیروهای ارتش در حمله به مواضع تروریست های النصره در منطقه طریق السد و حی البحار و حی العباسیه و شمال ساختمان پست در درعا 33 عضو النصره را کشتند و 40 تن دیگر را زخمی کردند.

 
https://taghribnews.com/vdchz-niw23n--d.tft2.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی