>> بحران سوریه باید به دست مردم این کشور حل شود | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : 255413
بشار اسد:

بحران سوریه باید به دست مردم این کشور حل شود

رئیس‌جمهور سوریه بار دیگر خطاب به غربی‌ها تصریح کرد که حل بحران سوریه باید به دست مردم این کشور صورت گیرد.
بحران سوریه باید به دست مردم این کشور حل شود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "بشار اسد" روز پنج‌شنبه در دیدار با هیأتی متشکل از نمایندگان پارلمان اروپا و شورای انجمن فدراسیون روسیه گفت: مسؤولان غربی باید اذعان کنند که حملات تروریستی در کشورهایشان نتیجه سیاست‌های اشتباهشان است و آنان باید از خود بپرسند آیا سیاست‌هایی که دنبال می‌کنند به نفع مردمشان هست یا به ضررشان؟

بشار اسد با بیان اینکه، روسیه و کشورهای اروپایی دارای منافع مشترکی هستند، بر نقش مهم نمایندگان پارلمان اروپا در حمایت از منافع مردم این قاره تأکید کرد.

رئیس‌جمهور سوریه افزود:اگر دولت‌های اروپایی خواهان حل بحران سوریه و کمک به مردم این کشور هستند، باید حمایت از تروریست‌ها را متوقف کنند و به محاصرۀ ظالمانه‌ای که زندگی سوری‌ها را به خطر انداخته است، پایان دهند.

اسد دربارۀ فرآیند مبارزه با تروریسم گفت: این عملیات به دلیل حمایت روسیه و خشکاندن منابع مالی تروریست‌ها، به خوبی در جریان است.

وی تأکید کرد: آنچه مهم است، چگونگی برخورد با تروریسم به‌عنوان یک ایدئولوژی است، زیرا موفقیت عملیات مبارزه با تروریسم در گرو نابودی اندیشه وهابی در جهان است؛ اسد ادامه داد: روسیه با حمایت از سوریه علاوه بر حمایت از امنیت سوریه، از امنیت مردم خود و ملت‌های اروپا دفاع می‌کند.

اعضای این هیأت اروپایی نیز در این دیدار بر مخالفت خود با دخالت خارجی در امور داخلی سوریه و لزوم حل‌ و فصل بحران در این کشور عربی تأکید کردند.
https://taghribnews.com/vdchzmnix23nmkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی