تاریخ انتشار۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 279011

ارتش سوریه صحرای سویدا را به کنترل کامل درآورد

ارتش سوریه و متحدانش کنترل مرز سوریه با اردن را به دست گرفتند و مسیرهای تدارکاتی تروریست ها را به سمت استان های ریف دمشق و درعا قطع کردند.
ارتش سوریه صحرای سویدا را به کنترل کامل درآورد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای ارتش سوریه و متحدان آنها با بیرون راندن ترویست های داعش از کل منطقه صحرای سویداء در جنوب سوریه، کنترل مرز سوریه با اردن را به دست گرفتند و مسیرهای تدارکاتی تروریست ها را به سمت استان های ریف دمشق و درعا قطع کردند.

در همه جبهه های درگیری در سوریه، ارتش و متحدانش مصمم به تکمیل نبرد علیه تروریسم تا پایان هستند. 

همزمان با پیشروی ارتش سوریه و متحدانش در منطقه صحرای حمص به سمت دیرالزور، ارتش سوریه به پیروزی جدیدی در جبهه جنوبی در شرق استان السویدا دست یافت و توانست کنترل کامل صحرای سویدا را که بیش از چهار هزار کیلومتر مربع مساحت دارد به دست بگیرد و به حضور تروریست های داعش در این منطقه پس از سه ماه عملیات در آنجا پایان دهد.

ارتش سوریه و متحدانش از دو محور در شرق استان سویدا به سمت مواضع داعش به مساحت حدود هزار و سیصد کیلومتر مربع عملیات انجام دادند و توانستند مناطق سد الزلف و تپه های الطبقه و الریاحی و الاسد و العظامی و بئر السود را آزاد کنند و کنترل گذرگاه مرزی ابوشرشروح را به دست بگیرند. 

ارتش سوریه و متحدانش همچنین کنترل همه مناطق نظامی و مناطق مرزی با اردن را در استان سویدا از نقطه 128تا نقطه 156 به دست گرفتند که سی کیلومتر امتداد دارد؛ این موفقیت به ارتش سوریه امکان می دهد کنترل مسیرهای تدارکاتی تروریست ها را از منطقه بادیه در شرق استان سویدا به سمت استان های ریف دمشق و درعا به دست بگیرد. 

به این ترتیب اکنون تروریست های موجود در منطقه ریف دمشق در محاصره ارتش سوریه و متحدانش قرار گرفته اند و تروریست های موجود در استان درعا در مناطقی پراکنده و جدا از یکدیگر در محاصره قرار دارند که نابودی آنها را تسهیل می کند. 
 
https://taghribnews.com/vdchzwniz23nqvd.tft2.html
مرجع : صدا و سیما
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی