تاریخ انتشار۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : 244498
وزیر کشور آلمان عنوان کرد:

سوء‌استفاده تروریست‌ها از دین اسلام

وزیر کشور آلمان با اشاره به سوء‌استفاده تروریست‌ها از دین اسلام، سوء‌ظن عمومی به مسلمانان را بی‌جا و بیشترین قربانیان تروریسم افراطی را در بین مسلمانان دانست.
سوء‌استفاده تروریست‌ها از دین اسلام
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "توماس دمایزیر"، وزیر کشور آلمان در آستانه پانزدهمین سالگرد حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 در آمریکا، درباره شمار بالای عناصر خطر که احتمال حملات تروریستی از سمت آن ها بالا است و در آلمان به بیش از 520 نفر می رسد، هشدار داد.

دمایزیر" همچنین از سوء استفاده از اسلام از طرف تروریست ها سخن گفت و خواستار فاصله گرفتن مسلمانان در آلمان از اقدامات تروریستی شد. وی افزود: این یک سوء استفاده از مذهب است که برای اقدامات تروریستی به اسلام استناد کنیم ،اسلام به هیچ وجه نطفه تروریسم را در خود ندارد.

وی همچنین با اشاره به این که اکثر قربانیان تروریسم  مسلمانان هستند، تاکید کرد: بنابراین این مسئله که در سایه حملات تروریستی همه مسلمانان را تحت سوء ظن عمومی قرار دهیم  غیر قابل توجیه و ناعادلانه  است .

 به اعتقاد "دمایزیر" عناصر خطر در آلمان کسانی هستند که ارتکاب جنایات و جرائم با انگیزه های سیاسی برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از عهده آن بر می آیند.




 
https://taghribnews.com/vdci35arvt1a552.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی