تاریخ انتشار۳ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱:۱۴
کد مطلب : 29279
رئیس هیات مدیره تجمع علمای مسلمان لبنان:

فتنه های مذهبی بین شیعه و سنی توطئه ای برای سرپوش گذاشتن بر نتیجه مذاکرات میان دولت خودگردان و رژیم صهیونیستی

شیخ مالک شعار، مفتی طرابلس و شمال لبنان، در دیدار گروهی از اعضای تجمع علمای مسلمین این کشور اظهار داشت: رونق دیدارها و تعاملات بین شخصیت های دینی، سدّ محکم و دژ استواری برای ناکام گذاردن هر فتنه‌ای است.
فتنه های مذهبی بین شیعه و سنی توطئه ای برای سرپوش گذاشتن بر نتیجه مذاکرات میان دولت خودگردان و رژیم صهیونیستی
خبرگزاری تقریب (تنا):

وی بر ضرورت صبر و بردباری در راه تحقق وحدت اسلامی تاکید ورزیده و خاطرنشان کرد:رعایت مصالح ملی و اسلامی در این راه ضروری است. 

مالک شعار افزود: بدون تردید نظرات مخالفی در جامعه وجود دارد که ممکن است موجب تشنج فضای سیاسی شود و این امر منجر به برخورد میان طرفداران دین واحد و کشور واحد خواهد شد. 

حجت الاسلام و المسلمین حسان عبدالله، رئیس هیات مدیره تجمع علمای مسلمان، نیز در ابتدای این دیدار اظهار داشت: هر فتنه‌ مذهبی که امروز میان شیعه و اهل سنت در دنیا طراحی می‌شود، توطئه‌ای است که هدف آن سرپوش گذاشتن بر نتیجه مذاکرات میان دولت خودگردان و رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به مسأله فلسطین می‌باشد. 

وی تاکید کرد: ما معتقدیم که مسلمانان با هدایت و راهنمایی علما، متحد و یکپارچه خواهند شد و این فتنه آن گونه که دشمنان برنامه‌ریزی کرده‌اند، به نتیجه نخواهد رسید. 

شیخ حسان عبدالله بر ضرورت مقاومت و دور کردن آن از هرگونه درگیری داخلی یا خارجی تأکید کرده و اظهار داشت: بایستی مقاومت با خیالی آسوده به نبرد و مقابله با رژیم صهیونیستی پرداخته و کشور را پشتیبانی کند.
https://taghribnews.com/vdci3rar.t1a3y2bcct.html
مرجع : اینترنت
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی