تاریخ انتشار۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 200298

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در محکومیت کودک سوزی رژیم صهیونیستی

جمعیت دفاع از ملت فلسطین در بیانیه ای اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در زنده سوزاندن کودک فلسطینی را محکوم کرد.
بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در محکومیت کودک سوزی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین آمده است: بار دیگر اسرائیل، بار دیگر جنایتی دیگر.
بار دیگر فلسطین،بار دیگر قربانی دیگر.
این داستانی 67 ساله است در فلسطین. جنایت از پی جنایتی و اما جهان مدعی تنها سکوت وسکوت و سکوت باز هم سکوت.
 
در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: ملت مظلوم فلسطین، کوچک شهیدی دیگر را تقدیم انقلاب رهایی اش کرد. شهید کودکی که شاید به هنگام آتش زدنش در خواب کودکانه بود و یا شهد شیرین حیات را از سینه ی پر مهر مادر می مکید. اما صهیونیست های جنایتکار که خشونت و جنایت در وجود کثیف شان نهادینه شده، جنایتی قرون وسطایی را رقم زدند و وی را در آتش، زنده زنده سوزاندند. راستی این کودک شیر خوار به کدامین گناه کشته شد؟ او در 18 ماهگی عملیات علیه نیروهای اسرائیلی انجام داده بود؟ آیا در تظاهرات ضد اشغالگری شرکت داشت یا در لالایی های مادر مهربانی را جستجو می کرد؟
 
این جمعیت در ادامه تأکید کرده است: جمعیت دفاع از ملت فلسطین این جنایت ضد بشری و قرون وسطایی صهیونیست ها را محکوم کرده و از مجامع بین المللی صراحتاً می خواهد به تکلیف انسانی و سازمانی و اخلاقی خویش در این باره عمل کنند زیرا اسرائیل با سکوت معنا دارآنان تا بدین پایه پیش آمده است. شگفت اینکه همین اسرائیل شوم با این جنایت آشکارش منادی صلح و مدعی در خطر بودن است! و دیگران را تروریست و تهدیدگر و مهاجم علیه خود وجامعه جهانی می داند!
 
در پایان این بیانیه آمده است: هر روز که می گذرد این سخن که "اسرائیل باید از صفحه ی روزگار محو شود" قوت می یابد و این مطلوب تنها با مسلسل های متکی بر ایمان ملت فلسطین و ملل مسلمان، محقق می شود و نه گفتگو های بیهوده ای که تنها محصول آن دو قطبی کردن جامعه فلسطینی و در کنار اسرائیل قرار گرفتن خط سازش، علیه مقاومت است. به امید نابودی اسرائیل که وعده حتمی خدای مهربان است به دست "عباد لنا".آیا وقت آن نیست که مصداقی برای این آیه باشیم؟
 
https://taghribnews.com/vdci3uarvt1aur2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی