تاریخ انتشار۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : 170292
شخصیتهای اسلامی لبنان:

نباید با گرو ههای تروریستی مدارا کرد

جمعیت ها و شخصیتهای اسلامی لبنان بر عدم مدارا با گروه های تروریستی تأکید کرد و رژیم صهیونیستی و گروهکهای تروریستی را بزرگترین خطر تهدید کننده لبنان برشمرد.
نباید با گرو ههای تروریستی مدارا کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جمعیتها و شخصیتهای اسلامی لبنان در نشست هفتگی خود در مرکز این جمعیت در بیروت بیانه ای صادر کردند، که در این بیانیه آمده است: لبنان امروز در شرایطی به سر می برد که نیاز به حمایت از مؤسسات نظامی برای مقابله با خطرهای تهدید کننده کشور بیشتر احساس می شود و بزرگترین خطر، خطر گروهکهای تروریستی و رژیم صهیونیستی است.

این جمعیت با اشاره به اینکه قضیه نظامیان ربوده شده به دست گروهکهای تروریستی یک مسئله ملی است،
دولت لبنان را به تلاش برای بازگشت این نظامیان به نزد خانواده هایشان فراخواند.

شخصیتهای اسلامی در این بیانیه همچنین مباح شمردن خون "شیخ ماهر حمود" امام مسجد قدس از سوی گروهکهای تروریستی را محکوم کردند و  این اقدام را اقدامی بزدلانه از سوی این گروهکها برای هدف قرار دادن علما و شخصیتهای فعال در عرصه وحدت امت و مقابله با فتنه های طایفه ای بر شمرده اند و  تصریح کردند که اینها با این اقدامات جنایتکارانه خود می خواهند به طرحهایشان در زمینه تقسیم و تجزیه امت اسلام جامه عمل بپوشانند.

این جمعیت همچنین از بازگشت خشونت به شهر طرابلس ابراز نگرانی کرد و سیاستمداران این شهر را به از بین بردن پوشش گروهکهای تروریستی که امنیت و ثبات این شهر را تهدید می کند فراخواند.

جمعیت شخصیتهای اسلامی همچنین امضای تفاهم نامه آشتی بین گروه های فتح و حماس را تبریک گفت و همه گروه های فلسطینی را به از میان برداشتن اختلافات با هدف بیرون راندن کامل رژیم صهیونیستی از سرزمینهای اسغالی فرا خواند.
https://taghribnews.com/vdci3uazrt1ayr2.cbct.html
مرجع : آسیا نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی