تاریخ انتشار۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : 168790

حضور امریکا در منطقه بازی با انبار باروت است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : آنچه مسلم است ، امروز جریان‌های افراطی گریبانگیر غربی ها و حامیان آنها شده است و هیمنه آمریکا را شکستند.
حضور امریکا در منطقه بازی با انبار باروت است
آقای لاریجانی امروز شنبه در اختتامیه جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی در تالار همایش های بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی گفت: در این روزها ، ژست‌هایی از امریکایی‌ها می‌بینیم که مدام یا در ترکیه جلسه می‌گذارند یا به عربستان سعودی می روند و سؤال اینجاست که چرا اینها اینقدر نگران هستند، آیا نگران چند نفر اروپایی هستندکه به داعش رفته اند؟. به گزارش واحد مرکزی خبر،رئیس مجلس گفت: آنچه مسلم است ، امروز همین جریان‌های افراطی نیز گریبانگیر خودشان شده است و هیمنه آمریکار ا شکستند.

لاریجانی با بیان اینکه در قرن اخیر با وجود توسعه علم و فناوری ، شاهد بیشترین جنگ‌ها، جنایات، ترورها و کشتارهای جمعی بوده‌ایم افزود :‌‌ امروز در منطقه جریان‌های تندرو به وجود آمده است.
وی تصریح کرد: امریکایی‌ها در برخورد با تروریست‌ها و جریان‌های افراطی ، برخورد تاکتیکی داشته اند و دوره‌ای خود را به خواب زدند و حالا نیز شاهد یک رفتار شتاب‌زده و فرصت‌طلبانه از آنان هستیم.

رئیس قوه مقننه گفت:‌ این که آنان ائتلافی برای برخورد با داعش ایجاد کردند معنا ندارد ،دنیا مگر نظامات بین‌المللی ندارد که آنان برای برخورد با داعش ائتلاف ایجاد کرده‌اند؟ اینگونه‌ رفتارها نشان می‌دهد که آنان به دنبال منافع خود و ایجاد مشروعیت ساختگی برای خود هستند اما آمریکاییها باید بدانند که حضور آنان در منطقه و چنین بازی‌هایی، بازی با انبار باروت است چرا که امروز شاهدیم مردم منطقه بیدار شده اند و این موج بیداری‌خواهی همراه با نفرت سبب می‌شود این انبار باروت ، آتشی فراگیر شود.
https://taghribnews.com/vdci3vazut1aqy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی