تاریخ انتشار۱۲ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 35579

کنفرانس غذای حلال در ایالات متحده آمریکا

شرکت های آمریکایی جهت آشنا نمودن مصرف کنندگان مسلمان ایالات متحده آمریکا با غذای حلال کنفرانسی در نیویورک برگزار کردند.
کنفرانس غذای حلال در ایالات متحده آمریکا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، این کنفرانس تحت عنوان"مصرف کنندگان مسلمان آمریکایی" با هدف تشویق شرکت ها برای رسیدن به بازار جدید از مصرف کنندگان برگزار گردید.

روزنامه "یو اس ای تو دی" ضمن اعلام این خبر در گزارشی نوشت: حجم بازار تولیدات بر اساس شریعت اسلامی"حلال" در آمریکا سالانه فقط به نیم میلیون دلار می رسد.

این روز نامه با اشاره به اینکه توجه به تولیدات اسلامی در ایالات متحده همزمان با اروپا با کاهش مواجه گردید نوشت ،اما برخی رستورانهای رنجیره ایی نظیر "مک دونالد" و فروشگاه "وول مارت" اقدام به ارائه تولیدات اسلامی نمودند همانطوریکه که برخی از فروشگاههای زنجیره ایی نظیر "هولفوود" و "جاینت" اقدام به فروش تنقلات هندی با عنوان"سافرون روود" کردند.

یو اس ای تو دی به نقل از "عبد الحمید ایوانز" مدیر اتحادیه بین المللی تولیدات حلال می نویسد: شرکت های بزرگ بریتانیایی هرچند توجه زیادی به تولیدات اسلامی دارند اما زیاد بر روی این مسئله تمرکز ندارند و تلاشی برای معرفی بهتر آن نمی کنند .

این روز نامه می افزاید : شرکت های آمریکایی با فشار های زیادی در رابطه با تولیدات حلال مواجه اند و فروشگاه زنجیره ایی " بست بای" به دلیل تبریک گفتن عید قربان به مسلمانان با انتقادات زیادی مواجه گردید.

https://taghribnews.com/vdci3wap.t1awy2bcct.html
مرجع : المحیط
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی