تاریخ انتشار۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : 231799
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با تقریب:

تبیین 3 راهکار اصلی مقابله با تکفیریها/ شهادت مردان مقاومت، حزب الله را قوی تر خواهد کرد

تنا – اختصاصی
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اطلاع رسانی دینی، جداسازی مرزهای تکفیریها از اسلام ناب و مقابله به مثل را 3 راهکار اصلی مقابله با جریانهای تکفیری در جهان اسلام برشمرد.
تبیین 3 راهکار اصلی مقابله با تکفیریها/  شهادت مردان مقاومت، حزب الله را قوی تر خواهد کرد
حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس امروز درگفتگو با خبرنگار تقریب(تنا) درصحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکار های مقابله با جریانهای تکفیری در جهان اسلام و خصوصا داعش، اظهار داشت:ابتدا باید اطلاع رسانی دینی به توده های مردم مسلمان در کشورهای اسلامی صورت گیرد و مسلمانان را نسبت به خطرات گروههای تکفیری و عقاید آنها آگاه ساخت.
 
وی افزود: مورد دوم جداسازی مرزهای تکفیریها از اسلام ناب محمدی(ص) و سوم اینکه باید برای مقابله با تروریستهای تکفیری آماده شد.
 
این نماینده مجلس در ادامه بیان داشت: برای مقابله با زور تنها باید از زور استفاده کرد خصوصا این که تکفیریهای داعش از سلاحهای امریکایی و اسرائیلی که برای آنها سرازیر شده است بهره می گیرند لذا باید در بخش های نظامی نیز حضور یافت.
 
سالک در ادامه با اشاره به شهادت شهید بدرالدین از فرماندهان مقاومت اسلامی در لبنان، گفت: اگر حضور حزب الله را از سالیان اول انقلاب اسلامی تاکنون مورد بحث و بررسی قرار دهیم می بینیم که با ترور شخصیتهای حزب الله از مرحوم سید عباس موسوی گرفته تاکنون که بدرالدین را به شهادت رساندند، هیچ گونه سستی در حرکت حزب الله به وجود نیامده است بلکه قوام و قدرت حزب الله را بیشتر کرده است.
 
وی افزود: این اقدامات تروریستی هیچ تاثیری در روند حرکت حزب الله نخواهد داشت و اگر چه شهید بدرالدین چهره بزرگی برای حزب الله بود و خسارت بزرگی را به وجود آورد، اما نمی تواند حرکت حزب الله را کند کند.
 
 
https://taghribnews.com/vdci3zar3t1apy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی