تاریخ انتشار۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۵:۳۹
کد مطلب : 271696
نماینده ولی فقیه در گلستان:

برقراری ارتباط مستحکم با خداوند بسیار لذت بخش است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان، گفت: نیاز است که انسان با خالق خویش دردل کند و رابطه خود را مستحکم نماید که این کار بسیار لذت بخش است.
برقراری ارتباط مستحکم با خداوند بسیار لذت بخش است
به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان،«آیت الله سید کاظم نورمفیدی» در مراسم احیاء شب قدر بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مصلی شهر گرگان، اظهار کرد: شب قدر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همان گونه که در روایات ما وارد شده در دهه آخر ماه رمضان، پیامبر اکرم (ص) بستر خود را جمع می کرد و مشغول مناجات با ذات اقدس الهی بود.

امام جمعه گرگان با اذعان بر اینکه خداوند جوان عابدی را که به سمت خدا بیشتر حرکت می کند را دوست می دارد، تصریح کرد: امروز جوانان ما باید بیشتر نسبت به این موضوع توجه داشته باشند، تا زمانی که جوان هستند خود را بسازند؛ چرا که در زمان پیری کاری از دست انسان بر نمی آید و باید قدر جوانی را دانست و در صراط مستقیم عبودیت قرار گرفت.

وی، افزود: دهه آخر ماه رمضان که از شب بیست و یکم شروع می شود حساب خاصی برخوردار است و ما نیاز داریم در این آخرین لحظات خود را بررسی
کنیم و خواسته های خداوند را انجام دهیم.

به گفته وی؛ عمر ما در حال گذر است، از غفلتی که اگر گرفتارش هستیم باید بیرون بیاییم و بررسی کنیم که در ماه بندگی حق تا کجا پیش رفتیم.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه شب قدر بیشتر از هزار ماه دارای ارزش است که این هزار ماه به اندازه بیش از ۸۰ سال است، ابراز کرد: امشب شب قدر است، شبی است که خداوند توجه ویژه ای بر بنده خود دارد و همان گونه که در روایت داریم دعا در این شب مستجاب می شود مگر آن دلی که کینه ای نسبت به دیگران داشته باشد.

وی ادامه داد: خداوند از توبه بنده خود خشنود می شود، خداوند فرشته ای را در این شب مامور کرده تا غم افراد را برطرف کند و ما باید قدردانی کنیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان، خداوند متعال را یک عالم رحمت دانست و گفت: چه خوب است که در فضایی که خداوند ما را دوست دارد از صمیم قلب به سویش حرکت کنیم.

وی، افزود: با توجه به اینکه شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان همزمان شده با شب جمعه باید توجه لازم نسبت به آن صورت گیرد و امشب تا طلوع صبح بندگان خداوند می توانند در نزد خداوند راز و نیاز و توبه کنند.
 
 
https://taghribnews.com/vdci3zarqt1ayq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی