تاریخ انتشار۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : 171499
شیخ علی سلمان:

هر طرحی که بر اساس اصول فرقه گرایانه بنا شده باشد طرحی بحران زاست

خطیب جمعه منامه گفت: مخالفان و ملت بحرین می دانند هر طرحی که بر اساس اصول فرقه گرایانه بنا شده باشد طرحی بحران زاست و به همه بدون استثناء خسارت خواهد زد.
هر طرحی که بر اساس اصول فرقه گرایانه بنا شده باشد طرحی بحران زاست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل ازصدای منامه؛ "شیخ علی سلمان" در خطبه های نماز جمعه منامه که در مسجد امام صادق(ع) منطقه ی دراز برگزار شد، گفت: نخست وزیر اگر کوتاهی کند مجازات می شود و اگر از بیت المال دزدی کند زندانی خواهد شد. نخست وزیر هرگز مجاز نخواهد بود تا در حق شهروندی- وابسته به طایفه ای قوی یا ضعیف- ستم کند و حق او را پایمال نماید.

وی افزود: بحرین، وطن تمام شهروندان بحرینی است و فرقه و مذهب و طایفه در نحوه ی برخورد نباید کوچکترین تبعیضی را ایجاد نماید.

شیخ سلمان تاکید کرد: مخالفان و ملت بحرین می دانند هر طرحی که بر اساس اصول فرقه گرایانه بنا شده باشد طرحی بحران زاست و به همه بدون استثناء خسارت خواهد زد.

وی گفت: مخالفان نیازی ندارند که مردم را بر اساس طوایف و قبایل تقسیم بندی کنند چرا که تنها، وحدت آنان بر اساس اصول شهروندی برای طرح مخالفان سودمند است.

خطیب جمعه منامه تصریح کرد: کلیه نتایج طرح حکومتی آل خلیفه، القای کامل اراده ی ملت و سیطره بر ثروت و قدرت در بحرین است در حالی که در طرح مخالفان، حکومت، حکومتی آگاه و عادل است و به سوی مبدا مردم خاستگاه مسئولین هستند پیش خواهد رفت.

شیخ سلمان گفت: هر کس آزادی، عدالت و تضمین سعادت و آرامش واقعی برای نسل های آینده را می خواهد باید به طرح مخالفان بپیوندد و انتخابات رژیم را تحریم نماید.

وی در محور دیگری از سخنان خود خواهان متوقف کردن حکم اعدام شیخ نمر شد و از مسئولان سعودی خواست تا مصلحت و منافع ملی خود را بر چیزهای دیگر مقدم دارند.

شیخ سلمان گفت: آنچه من با گوش های خود شنیده ام این است که شیخ نمر استفاده از سلاح را رد کرده و خواهان متوسل شدن به روش های مسالمت آمیز شده است.

لازم به ذکر است، شیخ سلمان در دومین هفته ی متوالی غیبت آیت الله عیسی قاسم خطبه های نماز جمعه منامه را ایراد کرد.
https://taghribnews.com/vdci3zaz3t1ay52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی