تاریخ انتشار۵ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 24454

آزادی امام موسی صدر وظیفه مسلمانان

آیت الله مکارم شیرازی گفت: امام موسی صدر متعلق به همه مسلمانان جهان است و تلاش برای آزادی او وظیفه آحاد امت اسلامی می باشد .
آزادی امام موسی صدر وظیفه  مسلمانان

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از واحد مرکزی خبر ، "آیت الله مکارم شیرازی" در دیدار معاون رییس جنبش املِ لبنان افزود: دولت لیبی مسئول مستقیم ناپدید شــدن امام موسی صدر است و امت اسلامی نیزدراین زمینه کوتاهی کرده وروابط سیاسی مانع پیگیری درست این موضوع ازسوی دولت ها شده است درحالیکه پیگیری این مسئله نیازمند جهاد ، اخلاص و وظیفه همه مسلمانان است.

آیت الله مکارم با اشاره به جایگاه معرفتـی و علمـی امام موسی صدر افـزود : خدمات ایشان بویژه در حمایت از انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بی بدیل است.

در این دیدار "خلیل حمدان" معاون رییس جنبش امل که ریاست هیئت لبنانی را بر عهده داشت گفت:هدف از سفـر به ایران به مناسبت سی و دومین سالگرد ناپدید شـدن امام موسی صـدر در لیبی می باشد وی افزود: شواهد و اسناد نشـان می دهد که ایشان در لیبی در قید حیاتند .

حمدان تاکیدکرد: با توجه به ایرانی الاصل بودن امام موسی صدر انتظارمی رود جمهوری اسلامی ایران تلاش بیشتری برای آزادی او انجام دهد .

لازم به ذکر است ، امام موسی صدر رهبر شیعیان لبنـان و پایه گـذار جنبش حرکت المحرومیـن لبنان ( امل ) ۲۵ رمضان ۱۳۹۸هجری قمری برابر با ۱۳۵۷ هجری شمسی در لیبی ربوده شد وتاکنون خبری از سرنوشت او منتشر نشده است.

https://taghribnews.com/vdci55ar.t1a5w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی