تاریخ انتشار۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۶
کد مطلب : 234246

تیراندازی در تل اویو و کشته و زخمی شدن 10صهیونیست

تیراندازی در شهر «تل‌آویو» فلسطین اشغالی به کشته شدن دست‌کم چهار صهیونیست منجر شد.
تیراندازی در تل اویو و کشته و زخمی شدن 10صهیونیست
منابع خبری رژیم صهیونیستی ، بامداد پنجشنبه اعلام کردند تیراندازی چهارشنبه شب در نزدیکی یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید در شهر «تل‌آویو» دست‌کم چهار کشته بر جا گذاشته است.یک منبع بیمارستانی با اعلام این خبر به شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گفت که دست‌کم 6 نفر هم در این تیراندازی زخمی شده‌اند.مایکی روزنفلد، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای  از دستگیر شدن یک نفر در ارتباط با این تیراندازی  خبرداد.

در همین حال گروه‌های مختلف فلسطینی عملیات انجام شده در نزدیکی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو را  پاسخی طبیعی به جنایت‌های این رژیم توصیف کردند.به گزارش فارس، بر اساس گزارش وبگاه فلسطین الیوم ، «مشیر المصری» از اعضای ارشد حماس گفت: عملیات تل‌آویو را که منجر به کشته شدن چهار صهیونیسم شد تبریک می‌گوییم و آن را پاسخی طبیعی به جنایت‌های اسرائیلی در کرانه باختری و نوار غزه می‌دانیم؛ این عملیات انجام شد تا تاکید کند انتفاضه قدس ادامه دارد و پس از بازداشت‌های اسرائیلی متوقف نخواهد شد.
«داوود شهاب» از اعضای ارشد جهاد اسلامی نیر اعلام کرد: هر کسی که بر شکست انتفاضه قدس شرط ‌بندی کند، شرطش را باخته است؛ ملت ما با انتفاضه باقی خواهد ماند و از حقش تا شکست رژیم اشغالگر و بازگشت کامل خاک فلسطین دفاع خواهد کرد.
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم گفت: عملیات تل‌آویو «منحصر به فرد» بود و قهرمانان آن باعث افتخار ما هستند و این عملیات پاسخی طبیعی به اعدام‌های میدانی فلسطینی‌ها به دست صهیونیست‌هاست.
در ادامه بیانیه این جنبش آمده است: زمان انجام این عملیات و نیز محل انجام آن یعنی در نزدیکی مقر وزارت جنگ رژیم اشغالگر پیام تهدیدی به «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ است و نیز تاکید بر این موضوع است که گزینه مقاومت، روش برگزیده‌تر در بازپس‌گیری حقوق و رد تحرکات سیاسی مشکوک است.
دو پسرعمو به نام‌های « محمد احمد موسى مخامره» (21 ساله) و « خالد محمد موسى مخامره» ((21 ساله) از اهالی شهر «یطا» واقع در جنوب الخلیل عاملان این عملیات هستند و هر دوی آنها دستگیر شده‌اند؛ طبق اعلام صهیونیست‌ها فقط یکی از این دو نفر جراحت‌های سطحی برداشته است.
https://taghribnews.com/vdci55arqt1apr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی