تاریخ انتشار۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 184440
در هفتمین جلسه گفتگوی حزب الله والمستقبل تأکید شد:

پیشرفت جدی در پرونده های سیاسی و امنیتی حاصل شده است

در دور هفتم گفت وگوهای حزب الله و المستقبل که با حضور اعضای ثابت هیات دو حزب برگزار شد، دو طرف بر پیشرفت های حاصل شده در این کشور در زمینه پرونده های سیاسی و امنیتی تأکید کردند.
پیشرفت جدی در پرونده های سیاسی و امنیتی حاصل شده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حزب الله لبنان و حزب جریان المستقبل دوشنبه شب و در پایان هفتمین دور گفت و گوهای دوجانبه که در عین التینه مقر ریاست مجلس لبنان برگزار شد، با صدور بیانیه ای کوتاه تأکید کردند: پیشرفت جدی در پرونده های سیاسی و امنیتی لبنان حاصل شده است.

در دور هفتم گفت وگوهای حزب‌الله و جریان المستقبل، حاج حسین الخلیل معاون سیاسی دبیرکل حزب‌الله لبنان، حسین الحاج حسن یکی از وزیران لبنان، حسن فضل‌الله نماینده حزب‌الله در پارلمان و همچنین نادر حریری مدیر دفتر سعد حریری نخست‌وزیر سابق لبنان، نهاد مشنوق وزیر کشور لبنان، سمیر الجسر نماینده المستقبل در پارلمان و علی حسن خلیل وزیر دارایی حضور داشتند.

در این نشست که با نظارت نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان برگزار شد دو طرف در خصوص پرونده ریاست‌جمهوری لبنان، مقابله با تروریسم و کاهش تنش‌ها و اختلافات مذهبی و طایفه‌ای و لزوم تکمیل طرح امنیتی که از مدت‌ها پیش در مناطقی از لبنان اجرا شده، بحث و گفت‌وگو کردند.
https://taghribnews.com/vdci55azut1av52.cbct.html
مرجع : النهار
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی